به نظر نمی رسد ال جی خیلی به نگهداری از اطلاعات مربوط به محصولات رونمایی نشده خود اصراری داشته باشد. تا کنون چندین رندر مختلف و همچنین تصاویری از نمونه اولیه پرچمدار آتی ال جی منتشر شده است. اخیرا نیز تصاویری منتشر شدند که نمایی از پنل براق پشتی این گوشی را نشان می دادند. حالا، امروز تصویر دیگری در اینترنت منتشر شده که گفته می شود پنل جلویی جی 6 را نشان می دهد.
کد خبر: ۱۰۰۲۳۱۸
تصویری واقعی از پنل جلویی ال جی جی 6 منتشر شد

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از تک شات، این تصویر که توسط IT Home منتشر شده به نوعی شایعات پیشین را مورد تایید قرار می دهد. پنل جلویی جی 6 نمایشگری بسیار عریض با کناره ای بسیار نازک و گوشه های گرد را در بر می گیرد. در گزارش های قبلی به وجود نمایشگر ال سی دی 5.7 اینچی با نسبت 9:18 و رزولوشن QHD اشاره شده بود. موضوع جالب در خصوص این پنل، رنگ روشن آن است که برای نخستین بار در تصاویر مرتبط با این گوشی دیده شده است. البته ممکن است این تصویر فقط به یک طرح اولیه از پنل جی 6 مربوط باشد یا نتیجه نور نامناسب در هنگام ثبت تصویر بوده باشد. غیر از این مورد، این تصویر با تمامی شایعاتی که تا کنون در خصوص جی 6 شنیده بودیم همخوانی دارد و محل قرارگیری دوربین و سنسورها و لوگوی ال جی در زیر نمایشگر دقیقا با شابعات همخوانی دارد.


جی 6 جدیدترین پرچمدار ال جی خواهد بود که پس از شکست جی 5 ماژولار عرضه می شود. این اسمارت فون از اسنپدراگون 821 اسنپدراگون بهره می برد که گفته می شود در بازار رقابتی موجود بهترین تصمیم ال جی بوده است. ال جی به رونمایی از این گوشی در تاریح 26 فوریه و پیش از MWC2017 اشاراتی کرده است. این اسمارت فون نخستین گوشی غیرپیکسلی خواهد بود که از دستیار صوتی گوگل برخوردار است و از سیستم صوتی پیشرفته Quad DAC و اسکنر عنبیه در آن استفاده شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها