کمپانی ال‌جی ساعاتی پیش، از نسل جدید ساعت های هوشمند خود به نام های واچ استایل (Watch Style) و واچ اسپورت (Watch Sport) رونمایی کرد. دو اسمارت واچی که به عنوان اولین محصولات مجهز به پلتفرم اندورید ور 2 کمپانی گوگل روانه بازار خواهند شد.
کد خبر: ۱۰۰۰۱۱۵
ال‌جی از ساعت‌های هوشمند واچ استایل و واچ اسپورت رونمایی کرد + عکس

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از تک شات، این نسخه جدید از پلتفرم اندورید ور به ویژگی های جدیدی مجهز شده است که از میان آن ها می توان به نمایش اطلاعات بیشتر بر روی واچ فیس ساعت، روش جدید استفاده از اپلیکیشن ها، پشتیبانی از دستیار صوتی گوگل اسیستنت و بسیاری از قابلیت های ارتقا یافته دیگر اشاره کرد که همگی در کنار هم می توانند تجربه جدیدی از کار با یک ساعت هوشمند را برای علاقه‌مندان به ارمغان آورند.

همانطور که در تصاویر مشاهده می کنید این دو ساعت از طراحی صفحه شماره دایره ای شکل و چرخشی برخوردارند که برای اولین بار توسط اپل واچ معرفی شد و نگاه طرافداران زیادی را به خود جلب کند. و اما در خصوص مشخصه ها و ویژگی های این دو ساعت باید گفت که واچ استایل از طراحی باریک تر و رسمی تری بهره می برد و به یک نمایشگر دایره ای مجهز است.

این ساعت در سه مدل و به رنگ های نقره ای، رزگلد و تیتانیومی عرضه خواهد شد و در ساخت هر سه از بند 18 میلیمتری استفاده شده است که البته این بند در جنس های چرمی و سیلیکونی عرضه خواهد شد. دکمه چرخان این ساعت را می توان یکی از مهمترین قابلیت های آن دانست که امکان کنترل ساعت را برای کاربر فراهم می کند به طوری که با استفاده از آن کاربر می توان در منوها اسکرول کرده، لانچر اپلیکیشن را اجرا کند و یا دستیار صوتی گوگل استیستنت را فرا بخواند.

اما مدل دیگر یعنی واچ اسپورت از طراحی ضخیم تر بهره می برد و بیشتر مناسب ورزشکاران است. در حال حاضر، این ساعت به عنوان قدرتمندترین ساعت هوشمند مجهز به سیستم عامل اندوید ور در جهان محسوب می شود و از ویژگی هایی همچون جی پی اس، سنسور ضربان قلب و تراشه NFC بهره می برد که متاسفانه در مدل واچ استایل مشاهده نمی شود.

همچنین، بر روی بدنه واچ اسپورت دو دکمه اضافی تعبیه شده است که برای اجرای اپلیکیشن سلامتی Google Fit و اپلیکیشن اندورید پِی در نظر گرفته شده است. از طرفی دیگر، واچ اسپورت از ارتباط سلولار نیز بهره می برد و این یعنی، برای استفاده از قابلیت های این ساعت نیازی به گوشی هوشمند نخواهید داشت و در واقع، یک ساعت هوشمند کاملاً مستقل محسوب می شود و می توان از آن برای برقراری تماس و یا پرداخت هزینه ها نیز استفاده کرد. این مدل در رنگ های تیتانیوم و آبی تیره عرضه خواهد شد.

در رابطه با قیمت و زمان عرضه این دو محصول نیز باید گفت که عرضه هر دو مدل از 10 فوریه آغاز خواهد شد و قیمت واچ استایل برابر با 250 و واچ اسپورت برابر با 350 دلار عنوان شده است.

-

-

-

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها