Priyank Kharge، وزیر فناوری اطلاعات ایالت کارناتاکا در هند به تازگی اعلام کرده که شرکت اپل به زودی آیفون های خود را در این کشور تولید خواهد کرد.
کد خبر: ۹۹۷۸۹۱
اپل تا چند ماه دیگر آیفون‌هایش را در هند تولید خوهد کرد

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از تک شات، Kharge؛‌در گفت و گو با بلومبرگ گفته که تا پایان ماه آوریل 2017، ساخت گوشی های آیفون درمرکز ایالت بنگلورآغاز خواهد شد. گفته می شود که اپل با شرکت سازنده قرارداد تایوانی Wistron برای فعالیت های جدید خود در هند، در حال همکاری است.

Kharge در توییتی اعلام کرده:

خواسته اپل برای تولید و ساخت آیفون هایش در بنگلور، باعث پرورش و رشد اکوسیستم در حال توسعه تکنولوژی خواهد شد و پیشرفت زنجیره ای را برای این ایلت به ارمغان خواهد آورد.

او هم چنین به بلومبرگ گفته که آیفون های تولید شده در هند، همگی برای بازار این کشور مورد استفاده قرار خواهند گرفت. اپل که طبق گزارشات اخیر، با دولت هند مذاکرات زیادی بر سر معافیت های مالیاتی و مشوق های دیگر داشته هنوز در این باره اظهار نظر نکرده است.

تیم کوک، مدیرعامل اپل که این هفته درباره درآمدهای شرکت اپل سخن گفته بود، در خصوص کشور هند نیز جمله ای به زبان آورد و گفت از نحوه عملکرد اپل در این کشور بسیار خشنود است. او هم چنی به این موضوع اشاره کرد که اپل در حال مذاکره برای بسیاری از موارد از جمله راه اندازی خرده فروشی ها در هند است و آن ها معتقدند که هند محل بسیار مناسبی برای انجام سرمایه گذاری هاست.

اپل تا این لحظه سهم زیادی از بازار کشور هند را در اختیار ندارد، چرا که قیمت محصولات این شرکت برای اکثریت مردم بالاست. اما از آنجایی که جمعیت هند بسیار زیاد است، این کشور می تواند در درازمدت به یکی از مهم ترین بازارهای درآمدزا برای اپل تبدیل شود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها