اخیرا خبر‌های منتشر شده پیرامون واتس اپ حکایت از این دارد که گزینه‌های جدیدی برای این اپلیکیشن پیام رسان در راه است.
کد خبر: ۹۹۶۱۶۷
شناسایی آنلاین بودن افراد گروه در واتس اپ

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از کلیک، چند ویژگی جدید برای نسخه بتای اندرویدی واتس اپ در راه است. قابلیت Recall این امکان را فراهم می کند که بعد از ارسال پیام‌، بتوانید آن را بازگردانید البته مشروط به این‌که پیام از سوی مخاطب خوانده نشده باشد. بنابراین اگر پیامی را ارسال نموده‌اید اما از ارسال آن پشیمان شدید به راحتی قادر به حذف آن خواهید بود.

گزینه دیگر ارایه شده در این نسخه، Edit است. این ویژگی مشابه Recall بوده با این تفاوت که بجای حذف به کاربر امکان ویرایش پیام را قبل از خوانده شدن توسط مخاطب می‌دهد. در اینصورت اگر بطور مثال اشکال تایپی در پیام ارسال شده دارید می‌توانید قبل از این‌که مخاطب متوجه شود آن را اصلاح کنید.

دو ویژگی ذکر شده در نسخه بتای اندرویدی واتس اپ موجود است، اما به تازگی خبرهای جدیدی مبنی بر اضافه شدن یک ویژگی جدید به نام Live Location Tracking به نسخه‌ی بتای اندروید و ios (به ترتیب نسخه‌های ۲٫۱۶٫۳۹۹ و ۲٫۱۷٫۳٫۲۸) منتشر شده است.

ویژگی فوق می تواند به‌صورت نامحدود و یا در بازه‌های زمانی یک، دو و پنج دقیقه فعال باشد. Live Location Tracking زمانی کاربرد دارد که بطور مثال با دوستان خود در محل مشخصی قرار ملاقات دارید، بدین ترتیب که با استفاده از این گزینه می توانید از فاصله‌ی هر یک از دوستان خود نسبت به محل قرار مطلع شوید. بعلاوه با غیر فعال کردن گزینه استریمینگ زنده، محل حضور شما از سایر اعضای گروه مخفی می‌ماند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها