همان طور که می دانید، ایربادهای بی سیم به تازگی به دنیای فناوری راه پیدا کرده اند که یکی از پر سر و صداترین آن ها ایرپاد ساخت شرکت اپل است. اما موتورولا هم محصولی به نام VerveOnes Music Edition را تولید کرده که قرار است رقیبی برای ایرپاد اپل باشد. اگر شما هم به دنبال ایربادهای بدون سیم با عمر باتری 8 ساعت و مجهز به دستیار صوتی هوشمند هستید.
کد خبر: ۹۹۴۸۱۸
موتورولا رقیب ایرپاد اپل را عرضه کرد

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از تک شات،‌ موتورولا ایربادهای جدیدش موسوم به VerveOnes Music Edition را که نسخه ارزان تری از VerveOnes به حساب می آید، به تازگی روانه بازار کرده است. این محصول کاملاً با سری محصولات VerveLife موتورولا که افرادی که زیاد در رفت و آمد و سفر به سر می برند را هدف قرار داده، سازگار است و از آنجایی که در آن سیم به کار نرفته، می تواند جایگزین خوبی برای ایرپاد شرکت اپل هم محسوب شود.

البته برخی معتقدند VerveOnes Music Edition حتی از ایرپادهای اپل هم بهتر است، چرا که این محصول ایربادهای لاستیکی دارد، عمر باتری آن به 8 ساعت می رسد، یک قاب مخصوص شارژ دارد و از استاندارد IPX4 بهره می برد که یعنی ضد آب است.

علاوه بر این، هدفون بی سیم جدید موتورولا با استفاده از سیری یا گوگل ناو می تواند به دستورات صوتی شما پاسخ دهد. این ویژگی می تواند به شما کمک کند تا در حین ورزش و فعالیت هایتان، تماس تلفنی برقرار کنید و یا به آن ها پاسخ دهید. البته هنگام برقراری تماس تلفنی، موزیک در حال پخش به صورت خودکار متوقف می شود.

VerveOnes Music Edition با اپلیکیشن Hubble for VerveLife کار می کند که یک سری تنظیمات مربوط به صدا و کیفیت پخش آهنگ در آن قابل تغییر است. هم چنین به کمک این اپلیکیشن می توانید آخرین محلی که هدفونتان به این اپ متصل بوده را مشاهده کنید تا اگر آن را در مکانی جا گذاشته اید، به راحتی پیدا کنید.

قاب شارژ این محصول بسیار زیباست و امکان شارژ آن از طریق یک پورت میکرو USB صورت می گیرد که این موضوع یک امتیاز بزرگ به حساب می آید.

VerveOnes Music Edition تا چند روز دیگر با قیمت 149 دلار در دسترس علاقه مندان خود قرار خواهد گرفت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها