بررسی بازی “Zombie Highway”

زامبی‌های جاده‌نشین

هر سال نسخه‌ی جدیدی از بازی PES عرضه می‌شود و حال مشتاقانه منتظریم ببینیم این بازی که در سال ۲۰۱۷ وارد بازار خواهد شد چه ویژگی‌هایی خواهد داشت؟ در ادامه با ما همراه باشید تا جزئیاتی از زمان انتشار، اخبار مرتبط، قیمت و گیم‌پلی PES 2018 را بررسی کنیم.
کد خبر: ۹۹۴۷۹۱
جزئیات جدید از انتشار بازی PES 2018

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از کلیک، PES 2017 یکی از بهترین بازی‌های Pro Evo بوده و در زمان انتشار و ورود به بازار، بازخوردهای بسیار مثبتی از سوی منتقدان و کاربران دریافت کرد و به همین خاطر انتظارات از PES 2018 به شدت بالا رفته و همه منتظر ارائه‌ی نسخه‌ای فوق‌العاده با کیفیت‌تر از این بازی هستند. با این وجود سری بازی‌های Pro Evo از نظر فروش و وجود بعضی ویژگی‌های کلیدی بازی، همواره بعد از بازی FIFA قرار گرفته و از این رو فضای بسیار زیادی برای بهبود PES 2018 که قرار است در سال جاری عرضه شود، وجود دارد.

با توجه به همه این مسائل چه انتظاراتی می‌توان از PES 2018 داشت و زمان ورود آن به بازار کی خواهد بود؟

زمان عرضه (در انگلستان): سپتامبر ۲۰۱۷
هنوز هیچ اخبار رسمی برای عرضه PES 2018 منتشر نشده اما به نظر می‌رسد این بازی احتمالا در ماه سپتامبر سال جاری روانه بازار شود.
دلیل این گمانه‌زنی هم انتشار دو نسخه‌ی قبلی این بازی در ماه‌های سپتامبر سال‌های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ است و انتظار می‌رود منتشر کننده بازی یعنی Konami به این زمان‌بندی سالیانه متعهد باقی بماند. پس اواسط ماه سپتامبر منتظر عرضه‌ی بازی باشید.

قیمت
انتظار می‌رود PES 2018 هم قیمت استانداردی معادل قیمت اکثر بازی‌های مطرح رایج سایر کنسول‌ها را داشته باشد یعنی ۹۹/۴۹ یورو؛ PES 2017 هم در زمان انتشار با چنین قیمتی عرضه شد.
هر چند با توجه به بستره‌ای که قرار است بازی در آن عرضه شود احتمالا شاهد تغییرات قیمت خواهیم بود (معمولا نسخه‌ی کامپیوتر قیمت کمتری از نسخه‌ی کنسول‌های اختصاصی بازی دارد)، و بدون شک خرده‌فروش‌های مختلف برای تشویق کاربران به خرید سعی در ارائه تخفیف‌ها و طرح‌های تشویقی برای ترغیب هر چه بیشتر کاربران به خرید خواهند کرد. اگر دوست دارید PES 2018 را با قیمت مناسب‌تری تهیه نمایید گوش به زنگ باشید و با مراجعه به وب‌سایت‌های معروفی که محصولات را با قیمت کمتر ارائه داده یا عضویت در وبلاگ‌هایی معروف که چنین خبرهایی را اعلام می‌کنند، در هزینه‌ها صرفه‌جویی نمایید.
انتظار می‌رود شاهد عرضه‌ی چند نگارش مختلف از این بازی با ویژگی‌های تشویقی اضافی در نسخه‌های لوکس (Deluxe) و برخی از پیش سفارش‌ها هم باشیم. در صورت وجود چنین طرح‌های تشویقی، این صفحه را به روزرسانی خواهیم کرد.
نهایتا این که اگر دل‌تان برای PES تنگ شده و چند وقتی است که آن را بازی نکرده‌اید، نسخه‌ی ۲۰۱۷ آن را با قیمت ۲۷ یورو از فروشگاه آمازون می‌توانید تهیه نمایید.

PES 2018 برای چه کنسول‌هایی عرضه خواهد شد؟
PES 2017 برای کنسول‌های PS3، PS4، Xbox 360، Xbox One و کامپیوترهای شخصی عرضه شد.
شاید فکر کنید که همین اتفاق در مورد PES 2018 خواهد افتاد و شاهد انتشار آن برای تمام سیستم‌های بازی فوق خواهیم بود اما این مساله احتمالا اتفاق نخواهد افتاد. تا ماه سپتامبر ۲۰۱۷ کنسول‌های PS3 و Xbox 360 دیگر قدیمی محسوب شده و شاید Konami علاقه‌ای به انتشار بازی برای آنها نداشته و به کنسول‌های جدید بسنده کند.

ورود کنسول Switch شرکت نینتندو هم احتمالا اوضاع را پیچیده‌تر خواهد کرد. هیچ کدام از بازی‌های Pro Evo تا کنون برای کنسول Wii U عرضه نشده‌اند، اما اگر با ورود کنسول Switch به بازارها در ماه مارس کاربران زیادی جذب آن شوند، شاید Konami در تصمیم خود تجدید نظر نموده و سرمایه‌گذاری لازم برای انتشار PES برای این کنسول را هم در دستور کار قرار دهد.
نهایتا این که کنسول PS4 Pro از PES 2017 پشتیبانی می‌کند؛ به این معنی که نگارش بعدی بازی هم احتمالا با این کنسول سازگار خواهد بود. این بازی احتمالا با کنسول Xbox One Scorpio که قرار است در سال جاری عرضه شود هم سازگار خواهد بود. در صورتی که PES 2018 قبل از عرضه‌ی کسنول جدید منتشر شود، مشکل سازگاری آن احتمالا با انتشار یک وصله‌ (Patch) مرتفع خواهد شد.

ویژگی‌های PES 2018
یکی از تغییرات بزرگی که دوست داریم در PES 2018 شاهد آن باشیم، خواسته‌ی مشترک تعداد بسیار زیادی از دیگر علاقه‌مندان این بازی است: مجوزهای بهتر. سری بازی‌های FIFA در مقایسه با بازی‌های PES به طور پیوسته با تیم‌های بیشتری قرارداد بسته و شباهت کاراکترهای بازی نسبت به مدل واقعی، همواره بیشتر و بیشتر شده است. اگر چه در نگارش قبلی PES شبیه‌سازی تیم‌های بارسلونا و آرسنال به خوبی انجام شده بود اما همچنان آمار تیم‌های باشگاهی حاضر در PES کم بوده و امیدواریم در نگارش جدید این کمبود برطرف شود.

ضعیف بودن نگارش PES که برای کامپیوترهای شخصی عرضه می‌شود یکی دیگر از کمبودهایی است که Konami باید آن برطرف نماید. امتیاز نگارش کامپیوترهای شخصی همواره از نسخه‌ی مخصوص کنسول‌ها کمتر بوده و حتی بسیاری از کاربران نسبت به عملکرد کُند و حذف بعضی ویژگی‌های کلیدی بازی، شاکی هستند. بازی‌های فوتبال همواره محبوبیت بیشتری روی کنسول‌های بازی دارند اما این امر نباید دلیلی برای کم کاری و عرضه‌ی نگارشی پایین‌تر از استاندارد مورد قبول کاربران باشد.

بد نیست که PES 2018 پاسخی به یکی از جدیدترین و بزرگ‌ترین ویژگی‌های FIFA 2017 یعنی The Journey هم بدهد. این حالت جدید که کاربر به صورت تک نفره آن را به جلو می‌برد، علی‌رغم انتقاداتی که به آن وارد است موفقیت چشمگیری پیدا کرده و بد نیست Pro Evo هم با ارائه ویژگی‌ مشابه، روحی تازه در سری بازی‌های PES بدمد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها