مایکروسافت قصد دارد در به‌روزرسانی بعدی ایکس‌باکس وان تغییرات عمده‌ای را در این کنسول به وجود آورد. از جمله این تغییرات می‌توان به مواردی نظیر اضافه شدن منوی کوچک در سمت چپ کنسول اشاره کرد که به عنوان میان‌بر برای این کنسول عمل خواهد کرد. یکی دیگر از ویژگی‌های این آپدیت، قابلیتی جدید تحت عنوان دستیار است.
کد خبر: ۹۹۴۷۷۱
قابلیت جدید ایکس‌باکس وان به کمک افراد دارای معلولیت می‌آید

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از تک شات،‌ قابلیت دستیار ایکس‌باکس وان به کاربران این اجازه را می‌دهد تا با استفاده از دو دسته‌ی کنسول، یک بازی را کنترل کنند. به گفته‌ی مایکروسافت، این ویژگی می‌تواند برای کسانی که دارای معلولیت هستند مفید واقع شود تا این افراد از شخص دیگری برای به اتمام رساندن بازی خود کمک بگیرند.

البته قابلیت دستیار ایکس‌باکس وان محدود به افراد دارای معلولیت نیست؛ حتی کسانی که برای پیش بردن بازی خود با مشکل مواجه شدند نیز می‌توانند از این ویژگی استفاده کنند و از شخص دیگری کمک بگیرند.

مایکروسافت همیشه نشان داده که در بخش نرم‌افزار کنسول پشتیبانی فوق‌العاده‌ای را به کاربران خود ارائه می‌دهد. به نظر می‌رسد به‌روزرسانی بعدی ایکس‌باکس وان تغییرات بسیار بیشتری را بر روی این کنسول ایجاد کند. به عنوان مثال، در بخش ضبط ویدیو، کاربران می‌توانند به صورت دستی مدت زمان ضبط ویدیو را مشخص کنند. فعلا زمان دقیقی برای انتشار این به‌روز رسانی مشخص نشده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها