بسیاری از شما داستان‌های مربوط به باگ موجود در گوشی های گوگل پیکسل و گوگل پیکسل XL را که مربوط به تنظیمات صدای این دو گوشی می شود، دنبال می کنید.
کد خبر: ۹۹۳۴۶۱
رفع مشکل صدای گوگل پیکسل با بروز رسانی جدید

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از کلیک، گوگل به تازگی اعتراف کرد که این مشکل سخت افزاری است. تا آنجا که ما می توانم بگویم، تنها راه حل شامل فلش ROM می شود. اما کار به همین جا ختم نمی شود و اخبار بد بیشتری برای کاربران پیکسل وجود دارد. اخیرا کاربرانی گزارش داده اند که در حالی که حال تماشای ویدئو با گوشی خود بودند، صدا به طور ناگهانی قطع شد.

بنا به گزارشی که گوگل منتشر کرد این مشکل یک مسئله سخت افزاری است. ظاهرا گوگل از قبل با این مشکل آشنا بود و در حال کار بر روی یک به روز رسانی نرم افزاری برای این مشکل و برخی از مسائل شناخته شده دیگر است.

با وجود مشکلات صدا، گوگل پیکسل و گوگل پیکسل XL دو تا از محبوب ترین گوشی های اندرویدی جهان بوده اند. هم چنین هر دو گوشی موفق به کسب امتیازات بالایی در بنچمارک AnTuTu شدند. با نمره متوسط ۱۴۱۳۶۷، پیکسل XL نهمین گوشی برتر از نگاه این سایت در سال ۲۰۱۶ بوده است و نمره متوسط ۱۴۰۳۴۰ هم جایگاه دهم را برای پیکسل به دست آورد. به هر حال نباید فراموش کنیم که این دو گوشی اولین تجربه های انحصاری گوگل در دنیای اسمارت فون ها هستند و تا همین میزان هم بسیار قابل قبول عمل کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها