مجموعه بازی‌های ‌Backwards Compatibility همچنان در حال گسترش است. به تازگی بازی‌های Midway Arcade Origins، Mutant Storm و Tekken 6 نیز به این لیست اضافه شدند و می‌توانید آن‌ها را با کنسول ایکس‌باکس وان تجربه کنید.
کد خبر: ۹۹۳۰۱۳
تیکن 6 و دو بازی دیگر به لیست بازی‌های قدیمی قابل اجرا روی ایکس‌باکس وان اضافه شدند

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از تک شات، استقبال بسیار زیاد کاربران ایکس‌باکس از قابلیت Backwards Compatibility باعث شده لیست بازی‌هایی که از این قابلیت پشتیبانی می‌کنند روز به روز گسترده‌تر شود. به تازگی سه بازی دیگر ار کنسول Xbox 360 به این لیست اضافه شدند که از فروشگاه مجازی ایکس‌باکس می‌توانید آن‌ها را با کنسول ایکس‌باکس وان خود دریافت کنید.

بازی Midway Arcade Origins با قیمت ۲۰ دلار و حجم ۱۹۹/۰۱ مگابایت، بازی Mutant Storm Empire با قیمت ۱۰ دلار و حجم ۴۳/۳۴ مگابایت و در نهایت بازی Tekken 6 را با قیمت ۱۵ دلار و حجم دیتای ۶/۶۳ گیگابایت در دسترس کاربران ایکس‌باکس هستند.

در ماه گذشته ۱۳ بازی به این لیست اضافه شدند و هم‌اکنون بیش از ۳۰۰ عنوان از بازی‌های کنسول ایکس‌باکس 360 از این قابلیت فوق‌العاده پشتیبانی می‌کنند. به نظر می‌رسد کمپانی مایکروسافت برای گسترش این مجموعه پرطرفدار همچنان در تلاش است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها