کمپانی شیائومی در طی چند سال اخیر علاوه بر تولید و عرضه گوشی های هوشمند در کلاس های مختلف، محصولات متعددی را با قابلیت های فراوان و قیمتی بسیار مناسب روانه بازار کرده است که از میان آن ها می توان به اسکوتر، مچ بند هوشمند، تلویزیون، هدفون و همچنین نوت بوک اشاره کرد.
کد خبر: ۹۹۲۵۵۶
آخرین خبرها از لپ تاپ جدید شیائومی موسوم به می نوت بوک 2

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از تک شات، این شرکت چینی در مرداد ماه امسال با رونمایی از می نوت بوک ایر (Mi Notebook Air) رسماً ورود خود را به جرگه تولیدکنندگان لپ تاپ ها اعلام کرد. محصولی که از شباهتی بسیار نزدیک با مک بوک ایر اپل برخوردار بود و توانست به لطف ویژگی ها و طراحی چشم نواز خود، تحسین بسیاری از منتقدین را برانگیزد.

حال به نظر می رسد که دومین لپ تاپ این شرکت نیز در راه است و به زودی شاهد عرضه محصولی با عنوان می نوت بوک 2 خواهیم بود. دستگاهی که گفته می شود در ماه آوریل امسال رونمایی خواهد شد و از وزنی سبک تر و البته بدنه ای از جنس آلیاژ منیزیم و لیتیوم برخوردار خواهد بود.

هنوز اطلاعات دقیقی در خصوص مشخصه های فنی این نوت بوک به بیرون درز نکرده است اما پیش بینی می شود که شاهد ارتقای برخی از قطعات و اضافه شدن قابلیت هایی جدید در این محصول باشیم. همانطور که اشاره شد، شنیده ها از رونمایی این نوت بوک در ماه آوریل خبر می دهند و از این رو، باید منتظر ماند و خبرهای بعدی در هفته های آتی را دنبال کرد.

برای آن دسته از کاربرانی که آشنایی چندانی با اولین نوت بوک این شرکت یعنی می نوت بوک ایر ندارند باید بگوییم که این محصول مشخصات زیر را در دل خود جای داده است:

• پردازنده Core i5-6200U اینتل تا سرعت 2.7 گیگاهرتز

• 8 گیگابایت رم، درایو 256 گیگابایتی SSD

• نمایشگر 13.3 اینچی فول اچ دی با رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل

• ابعاد: 309 در 210.9 در 14.8 میلی متر، وزن 1.28 کیلوگرم

• پورت USB نوع C برای شارژ، دو پورت USB 3.0، یک پورت HDMI و یک پورت صوتی 3.5 میلی متری

• باتری 40Wh، طول عمر 9.5 ساعته

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها