فردی ادعا می‌کند که لپ تاپ مک بوک پرو جانش را از اصابت گلوله نجات داده است
کد خبر: ۹۸۷۸۸۴
لپ تاپی که جان یک مرد را نجات داد

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از دیجیاتو، چند روز قبل فرودگاه بین المللی Fort Lauderdale-Hollywood شاهد حوادث تروریستی وحشتناکی بود که در جریان آنها پنج نفر به ضرب گلوله جان باختند اما در این رویداد اتفاق جالبی هم رخ داد؛ ماجرا از این قرار است که مردی ادعا کرده مک بوک پرو وی جانش را از اصابت گلوله به بدنش نجات داده است.

این فرد که Steve Frappier نام دارد ادعا می کند وقتی صدای تیراندازی را شنیده در نزدیکی محل تحویل چمدان ها بوده و برای جلوگیری از برخورد گلوله با بدنش خود را روی زمین انداخته است.

ظاهرا وقتی Frappier خود را روی زمین انداخته کوله پشتی اش را در دست داشته و این یعنی کوله پشتی حفاظت نسبی را در بهبوهه تیراندازی برایش به ارمغان آورده است.

او در ادامه صحبت هایش می گوید: زمانی که روی زمین دراز کشیده بودم احساس کردم شی ای با کمرم برخورد کرد. تصورم این بود که یکی از چمدان های در حال حرکت روی ریل سقوط کرده است.

این مرد در ادامه گفت: کوله پشتی ام جانم را نجات داد، روی زمین افتادم در حالی که هنوز کوله ام را داشتم و وقتی مهاجم به سمتم شلیک کرد طوری به کنار چرخیدم که کوله مسیر گلوله را مسدود کرد.

در این حین احساس کردم چیزی با پشتم برخورد کرده و بعدا وقتی به سرویس بهداشتی رفتم تا چک کنم چه بلایی سرم آمده متوجه اصابت گلوله با کوله ام شدم و وقتی کیفم را برای انجام بررسی های بیشتر به پلیس دادم آنها گلوله را درونش پیدا کردند.

در نهایت نظر FBI این بود که گلوله 9 میلیمتری از سلاح تیرانداز شلیک شده که البته حالا هویت وی نیز مشخص گردیده است.

Frappier در گفتگو با پلیس اظهار داشته که قبل خروج از هواپیما مک بوک پرو خود را درون کوله اش قرار داده که در ادامه تیر به لپ تاپ اصابت کرده و مانع از نفوذش به داخل بدن وی شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
حسین
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۹
۰
۰
Glx ایران هم منو نجات داد.خخخخ
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها