محصول قدرتمند موتورولا با ضخامت ۵ میلی‌ متری

موتو زد پرچمدار رونمایی شد + عکس

لنوو بار دیگر موتورولا را احیا کرد. این کمپانی از یک گوشی هوشمند جدید به نام موتو زد رونمایی کرد که پرچم‌دار جدید موتورولا نیز لقب گرفته است. از مهم‌ترین مشخصات این هندست باید به تراشه اسنپدراگون ۸۲۰، ۴ گیگابایت رم و همچنین قاب‌های پشتی ماژولار اشاره کرد که هر یک امکانات جذابی را برای شما به ارمغان خواهند آورد.
کد خبر: ۹۷۹۷۱۷
موتو زد پرچمدار  رونمایی شد + عکس

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از نیو نارنجی، کمپانی لنوو شب پنجشنبه میزبان یک رویداد خبری بسیار بزرگ بود که در آن از تازه‌ترین دستاوردهای خود از جمله نخستین گوشی هوشمند مبتنی بر پروژه تانگو گوگل رونمایی کرد. در کنار این محصول ما شاهد رونمایی از خانواده موتو زد، پرچم‌داران جدید موتورولا لنوو هستیم. آن گونه که گفته می‌شد این محصول هیچ شباهتی با تلفن کلاسیک RAZR V3 ندارد؛ اما در مقایسه با یکدیگر می‌توان گفت که هر کدام در زمان خودشان جزو جذاب‌ترین‌ها هستند.
ماژول‌های MotoMods
از مهم‌ترین و اصلی‌ترین بخش‌های این گوشی هوشمند موتو مودزها و یا ماژول‌هایی است که به این محصول متصل می‌شوند. این کمپانی در کنار محصول خود از ۴ قاب پشتی ماژول مانند جذاب رونمایی کرد که در ابتدا لازم می‌دانیم به معرفی آن‌ها بپردازیم.


موتو زد

آیا به گوش دادن موسیقی‌های مورد علاقه خود با صدای بلند لذت بیشتری می‌برید؟ لنوو برای موتو زد یک ماژول ساخت JBL را در نظر گرفته است. این ماژول در قسمت پشتی خود دارای دو بلندگوی قدرتمند است. صفحه نمایش گوشی هوشمند برای تماشای فیلم کوچک است؟ با استفاده از ماژول پروژکتور InstaShare قادر خواهید بود تا تصاویر خود را در یک سطح صاف و تا اندازه ۷۰ اینچ به صورت واضح مشاهده کنید. به حجم باتری بیشتری احتیاج دارید؟ با استفاده از ماژول ساخت Incipio به حجم باتری ۲,۶۰۰ میلی‌آمپری دستگاه خود ۲۲ ساعت میزان شارژ بیشتر را اهدا کنید. دوست دارید تلفن شما با لباس‌های ظاهریتان ست باشد؟ می‌توانید از قاب‌های پشتی مختلفی که همراه با جنس‌های متنوع مانند چوب و پارچه و در طرح و رنگ‌های متنوع عرضه می‌شوند استفاده کنید.
جالب اینجاست که شما هیچ دردسری برای اتصال این ماژول‌ها به محصول خود نخواهید داشت. به لطف آهن ربای به کار رفته درون آن‌ها، خیلی راحت با هندست شما اتصال برقرار کرده و حتی جهت استفاده یا جدا کردن هیچ نیازی به خاموش و روشن کردن گوشی نیز نخواهد داشت.

طراحی
موتورولا موتو زد بدون اتصال ماژول‌هایش از یک ضخامت فوق العاده برخوردار است. این محصول همراه با ضخامت ۵٫۱۹ میلی‌متری خودش عنوان باریک‌ترین گوشی هوشمند بالارده را به خود اختصاص داده است. هرچند که لازم به ذکر است این اندازه‌گیری بدون در نظر گرفتن برآمدگی دوربین محسوب خواهد شد.



کمپانی لنوو برای کاهش ضخامت این دستگاه ترجیه داده تا جک ۳٫۵ میلی‌متری کلاسیک هدفون را حذف کرده و مصرف کنندگان آن را به استفاده از هدفون‌هایی با درگاه USB نوع C ترغیب کند.
۵۰۴۱
از نظر مقاومتی نیز این محصول در رده خوبی قرار دارد تا شما خیالتان بابت برخورد آن با آب و یا گرد و غبار راحت باشد. هرچند که مدل قدرتمندتر این محصول به نام موتو زد فورس، از مقاومت بسیار بیشتری برخوردار است.


مشخصات سخت افزاری
موتو زد دارای مشخصاتی همپای قدرتمندترین محصولات حال حاضر بازار است. این هندست از یک تراشه اسنپدراگون ۸۲۰ بهره می‌برد که در حال حاضر شاهد حضور آن در محصولاتی نظیر گلکسی اس ۷ ، ال‌جی جی ۵ و اچ تی سی ۱۰ نیز هستیم. در کنار آن ۴ گیگابایت ظرفیت رم، ۳۲ و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی نیز کاربران را همراهی خواهند کرد. از نظر صفحه نمایش نیز موتو زد در رنج بهترین‌ها قرار خواهد داشت. این محصول دارای یک صفحه نمایش ۵٫۵ اینچی با رزولوشن Quad HD است که با ارائه تراکم پیکسلی فوق العاده بالای ۵۳۵ppi کیفیت عالی از تصاویر را به ارمغان خواهد آورد.

متأسفانه طی معرفی این محصول زمان زیادی بر روی معرفی ویژگی‌های دوربین آن گذاشته نشد تا همچنان برای دانستن کیفیت آن کنجاو باشیم؛ اما لنوو آن را یکی از مدرنترین و پیشرفته‌ترین دوربین‌ گوشی‌های هوشمند نامیده است. این محصول از یک سنسور دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با اندازه هر پیکسل ۱٫۱۲um بهره می‌برد. شاید تصور کنید که این دوربین ۱۳ مگاپیکسلی بر روی کاغذ ضعیف است. اما لنوو به شما این تعهد را خواهد داد که با یک دوربین همه فن حریف طرف باشید. این دوربین همچنین دارای سیستم لرزشگیر اپتیکال تصاویر، فوکوس خودکار لیزری، دیافراگم F/1.8 و حالت عکاسی حرفه‌ای با تنظیمات دستی است. علاوه بر آن شما قادر خواهید بود تا ویدیوهایی با کیفیت ۴K را نیز توسط این دوربین تولید کنید.
شما در بخش جلویی این محصول نیز شاهد حضور یک دوربین ۵ مگاپیکسلی خواهید بود. این دوربین دارای یک فلش LED است که می‌تواند شما را قادر به تولید تصاویری واضح حتی در شرایط نوری کم سازد.


نرم افزار
لنوو طی این مراسم به طور دقیقی بخش نرم افزاری، رابط کاربری و دوربین این محصول را معرفی نکرد. این محصول از سیستم‌عامل اندروید ۶٫۰٫۱ برخوردار است که در اصل تازه‌ترین نسخه از اندروید مارشمالو خواهد بود. از سویی دیگر رابط کاربری طراحی شده برای موتو زد نیز نزدیکی بسیار زیادی را به اندروید خام دارد تا شما لذت استفاده از یک دستگاه اصیل اندرویدی را بچشید. از جذاب‌ترین بخش‌های این رابط کاربری باید به ویجت ساعت دایره‌ای این محصول و همچنین ویجت آب و هوای آن اشاره کرد.
در حال حاضر قیمت و زمان عرضه این محصول مشخص نشده است ولی این را می‌دانیم که تابستان پیش رو شاهد عرضه آن به بازارهای بین المللی خواهیم بود. لنوو می‌گوید که این محصول در نسخه‌های ویژه ورایزن به نام Moto Z Droid Edition روانه بازار ایالات متحده خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها