توصیه‌های طب‌سنتی برای زایمانی راحت

چای و نوشابه در ماههای پایانی بارداری ممنوع!

برای مردانی که تمایل به استفاده از شیوه‌های سنتی جلوگیری از بارداری و یا عمل جراحی دائمی وازتوکومی ندارند،‌ این شانس پیش آمده است که از دستگاهی که مخترع آلمانی «کلمنز بایمک» اختراع کرده است به‌جای روش‌های متداول استفاده کنند.
کد خبر: ۹۶۷۰۴۸
جلوگیری از بارداری‌ با استفاده از گجتی دیجیتال +عکس

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از اوبر گیزمو،‌ وسیله اختراعی بایمک که اس ال وی (SLV) نامیده شده یک گجت دیجیتال است که به مردان اجازه می‌دهد جریان اسپرم خود را توسط یک کلید الکتریکی قطع و وصل کنند.

این دستگاه در موقع روشن شدن می‌تواند جریان اسپرم مردان را به داخل بیضه های مرد برقرار کرده و نرسیدن اسپرم به آلت تناسلی مرد را در طول زمان رابطه جنسی تضمین کند. با استفاده از این قابلیت ،‌ مرد در حین فرآیند صاحب اختیار بوده و قطع جریان اسپرم مانند عمل وازتوکومی دائمی نیست.

دستگاه اس ال وی بایمک با یک عمل جراحی خارجی سرپایی که کل مدت انجام آن 30 دقیقه طول می‌کشد،‌ در داخل محفظه پوست بیضه های مرد کار گذاشته می‌شود ؛ البته در هر حال این عمل اثرگذاری فوری ندارد.

بایمک می‌گوید: «پس از این‌که شیر برقی کار گذاشته شده در بیضه بسته می‌شود، تا مدت 3 ماه مقداری اسپرم در مایع انزال شده وجود دارد که تقریبا این فرایند وجود اسپرم تا 30 دفعه انزال ادامه خواهد داشت. برای اطمینان یافتن کامل از عقیم شدن موقت،‌ آزمایش اسپرم برای مرد الزامی است و این تنها راه اطمینان 100% است.»

هنوز معلوم نیست که چه مدت طول می‌کشد تا دستگاه اختراعی SLV بایمک در دسترس همه قرار گیرد، اما بسیاری منتظر استفاده از این روش ابداعی هستند.

مترجم: جواد ودودزاده جام‌جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۲
جاسم
-
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۰
۰
۰
انسان چه گندكاریایی میكنه
نرم افزار موبایل
-
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۰
۰
۰
سنتی بهتره
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها