یک شرکت رایانه‌ای در شهر کیو اوکراین اعلام کرد به هر کس که رسما نامش را به آیفون 7 تغییر بدهد، یکی از این گوشی ها را هدیه می‌دهد و یک مرد اوکراینی این کار را کرد و نامش را به آیفون سیم (سون) تغییر داد.
کد خبر: ۹۶۲۴۸۷
نام تان را تغییر دهید ، آیفون 7 هدیه بگیرید

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از آسوشییتد پرس، یک مرد اوکراینی رسما نام خود را به آیفون هفت (iPhone 7) تغییر داد. او پس از این‌که یک فروشگاه محصولات الکترونیک پیشنهاد داد به 5 نفر اولی که نامشان را به نام آخرین تلفن همراه ساخت شرکت اپل تغییر بدهند یک آیفون 7 هدیه می‌دهد، به این کار تن داد و رسما نامش را عوض کرد.

این مرد 20 ساله که حالا نامش آیفون سیم (سون) است، پس از تغییر نام هدیه خودش را دریافت کرد اما گفت که هنگامی که بچه دار شود، مجددا نامش را به ام قبلی خود «الکساندر تورین» تغییر خواهد داد.

ظاهرا این مرد سود خوبی از این معامله برده است، چون تغییر نام در اوکراین فقط 2 دلار خرج برمی‌دارد در حالیکه قیمت آیفون 7 در اوکراین از 850 دلار شروع می‌شود.

دوستان و خانواده سیم ابتدا از این کار وی شوکه شدند اما بعدا از این ایده او حمایت کردند.

خواهر او «تلیانا پانینا» می‌گوید: «قبول این موضوع و باور آن دشوار است. هر کسی در این عالم یک طوری می‌خواهد خودش را مطرح کند، پس چه عیبی دارد که کسی دست به چنین کاری بزند؟»

مترجم: جواد ودودزاده جام‌جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها