به نظر می‌رسد که قابلیت پخش زنده ویدیویی فیسبوک این بار به اپلیکیشن اینستاگرام خواهد آمد. مطابق با گزارش جدید یک وب سایت خبری روسی، قابلیت پخش زنده در Stories اینستاگرام گنجانده شده است و عبارت "زنده" نیز روی ویدیویی که به صورت زنده در حال پخش در فید Stories است، نمایش داده شده است.
کد خبر: ۹۵۹۱۰۰
پخش زنده ویدیو به اینستاگرام می‌آید

به گزارش جام جم آنلاین از تک‌شات ، در این گزارش هم چنین شاهد تصویری از رابط کاربری اینستاگرام برای ضبط ویدیوهای زنده هستیم که شامل دکمه قرمز رنگ بزرگی همراه با عبارت "Go Insta" است. این دکمه پخش زنده زمانی که یکی از کاربران در حال اجرای نسخه بتای اینستاگرام روی اندروید بوده، مشاهده شده است.

اینستاگرام هنوز در این زمینه اظهار نظر نکرده است اما منابع فناوری مدت‌هاست که از احتمال اضافه شدن این قابلیت به اینستاگرام خبر می‌دهند. فیسبوک معتقد است که تجربه‌های زنده همه جانبه آینده فناوری را تشکیل خواهند داد و به همین دلیل است که این شرکت سرمایه گذاری عظیمی در عرصه واقعیت مجازی کرده است و پخش زنده ویدیو را پلی برای رسیدن به این مرحله می‌داند.

علاوه بر این پخش زنده ویدیو می‌تواند عاملی برای از رونق انداختن بازار پر زرق و برق تبلیغات تلویزیونی باشد، بازاری که فیسبوک مدت‌هاست برای به دست آوردن آن تلاش می‌کند.

اینستاگرام از مدتی قبل قابلیتی شبیه به Stories را به اپلیکیشن خود اضافه کرده و به این ترتیب اکنون فضایی مناسب برای ارایه فرمت جدید پخش زنده ویدیو را در اختیار دارد. با توجه به اسکرین شات‌های منتشر شده در این گزارش، کاربران به سادگی وارد اینستاگرام شده و در میان کانال‌های متعدد پخش زنده جستجو خواهند کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها