بعد از شکست زیان‌بار گلگسی نوت ۷ سامسونگ تولید این گوشی را متوقف کرده است. تا هفته پیش چیزی حدود ۱.۹ میلیون گلکسی نوت ۷ در دست کاربران بوده است که سامسونگ با دو پیشنهاد جای‌گزینی با یک مدل دیگر از گلکسی‌ها‌ و یا استرداد مبلغ پرداخت شده، به دنبال جمع‌آوری این تلفن همراه رفته است.
کد خبر: ۹۵۸۶۵۷
ال‌جی برای ساخت باتری‌ گلکسیS8 به کمک سامسونگ آمد!

به گزارش جام جم آنلاین از آی تی رسان ، متاسفانه این کمپانی تا به امروز نتوانسته به طور دقیق منشا این مشکل را در این سری از نوت پیدا کند.

در اولین فراخوانی مشکل اصلی نوت ۷ باتری آن بیان شد. به همین دلیل بود که سامسونگ به دنبال تغییر کمپانی تامین کننده باتری‌هایش رفت و شرکت چینی ATL را انتخاب کرد.

بعد از فراخوانی دوم باوراین که باتری‌ تنها دلیل منفجر شدن گوشی‌هاست، سخت شد و سامسونگ به فکر سومین تامین کننده باتری‌ برای گلکسی S8 افتاده است.

براساس صحبت‌هایی که از این کمپانی به گوش می‌رسد، سامسونگ به دنبال تامین کننده‌های باتری متنوعی از جمله ال‌جی خواهد بود.

این موضوع اولین همکاری این دو کمپانی کره‌ای نخواهد بود. این درحالی است که تعدادی از اسمارت‌فون‌های سامسونگ ازماژول‌ و دوربین‌های ال‌جی بهره می‌برند.

همکاری این دو هم‌وطن هنوز رسمی نشده و چیزی به امضا نرسیده است. باید منتظر باشیم و ببینیم آیا بار دیگر مشارکتی بین سامسونگ و ال‌جی به‌وجود خواهد آمد یا خیر.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها