3 جوان که با هم دوست بوده‌اند برای گرفتن عکس سلفی در جلوی یک هواپیما در وسط یک جاده توقف می‌کنند. اما وقتی که آنها سرگرم گرفتن عکس بوده‌اند، ناگهان یک کامیون بارکش با آنها تصادف می کند و فاجعه‌ای به‌بار می‌آید.
کد خبر: ۹۵۸۱۳۲
طلسم سلفی‌های مرگبار + عکس

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از اوبر گیزمو، اخبار عجیب‌ و غریبی که این روزها در مورد حوادث منجر به مرگ و اتفاقات بدی که برای سلفی‌گیران در گوشه و کنار جهان اتفاق می‌افتد، بسیار زیاد بوده است.

در همین رابطه اخیرا 3 جوان که با هم دوست بوده‌اند برای گرفتن عکس سلفی در جلوی یک هواپیما در وسط یک جاده توقف می‌کنند. اما وقتی که آنها سرگرم گرفتن عکس بودند، ناگهان یک کامیون بارکش با آنها تصادف کرده و فاجعه‌ای به‌بار می‌آید. یکی از آنها که چند لحظه پیش از حادثه از سر راه کناررفته بوده زنده می‌ماند اما 2 نفر دیگر که به خوش‌ شانسی او نبوده اند، کشته می‌شوند. به گفته راننده کامیون، جاده خیلی تاریک بوده و چون 2 جوان نگون بخت دراز کشیده بوده‌اند، راننده نتوانسته است آنها را ببیند.

به هر حال با آنکه پس از تصادف راننده به اورژانس زنگ می‌زند، اما دیگر خیلی دیر شده بوده و 2 جوان مصدوم جان می‌دهند. البته این اولین باری نیست که ما می‌شنویم سلفی مردم را به درد سر می‌اندازد. چند وقت پیش هم برخورد صاعقه به مونوپاد سلفی یک مرد موجب مرگ او شده بود.

در یک حادثه دیگر هم یک مرد که با گذاشتن اسلحه پر بر روی سرش سلفی می‌گرفته اشتباهی به‌جای این‌که دکمه شاتر را فشار دهد، به صورت اتفاقی ماشه اسلحه پر را می‌چکاند و به سر خودش شلیک می‌کند. از این ماجراها این نتیجه را می‌گیریم، در موقعی که عکس سلفی می‌گیرید مراقف خودتان و اتفاقات محیط اطرافتان نیز باشید تا خدای نکرده بلایی سرتان نیاید.

-

-

-

مترجم: جواد ودودزاده جام‌جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
علی
-
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۸
۰
۰
آدم كمبود داشته باشه اینكارها را انجام میده

نیازمندی ها