کاخ سفید از سازمان سیا (CIA) درخواست کرده‌ است که چندین گزینه حملات مخفیانه سایبری را برای انتخاب ارائه دهد.
کد خبر: ۹۵۷۲۶۱
هکرهای سازمان سیا نقشه حملات سایبری به روسیه را دارند

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از اوبر گیزمو، اخیرا آمریکا انگشت اتهام حملات سایبری هکرها به ایمیل‌ها و سایـت‌های مقامات دولتی این کشور را به سوی روسیه گرفته و می‌گوید هدف از این حملات سایبری کم اهمیت جلوه دادن و تضعیف انتخابات ریاست جمهوری پیش روی آمریکا است. یک گزارش جدید می‌گوید که آمریکایی ها هم قصد دارند به همین شیوه با روسیه مقابله به مثل کنند. آژانس مرکزی امنیتی آمریکا در حال آماده شدن برای انجام یک سری حملات سایبری علیه روسیه است. مسلم است که این‌گونه عملیات‌ها هرگز به‌صورت آشکار برای رسانه‌ها فاش نمی‌شود.

به گزارش واحد خبر ان.بی.سی نیوز، این موضوع از منابع مختلف کاخ سفید شنیده شده است که از سازمان سیا (CIA) درخواست کرده‌اند تا چندین گزینه حملات مخفیانه سایبری را برای انتخاب به کاخ سفید ارائه دهد. منبع مورد نظر توضیحی در مورد چگونگی این گزینه‌ها نداده است اما در این گزارش ذکر شده که مقامات بالای سرویس امنیتی مدارک ارزشمندی به‌دست آورده‌اند که تاکتیک‌های ناخوشایند سایبری ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه را آسیب پذیر می‌سازد.

تعدادی از افسران امنیتی سیا اشاره کرده‌اند که کاخ سفید با سازمان سیا قبلا در مقاطعی از زمان چنین گزینه هایی را در نظر داشته ، اما ظاهرا دولت در همه موارد این پیشنهادات را رد کرده است. تنها کسی که می‌تواند دستور اجرای حملات سایبری به روسیه را صادر کند، رئیس جمهور آمریکا است و او نیز در مواردی به طور ضمنی با چنین نظراتی موافقت کرده است. اما هیچ مقامی تاکنون صدور چنین دستوراتی را تایید نکرده است.

با همه اینها به هیچ وجه نباید تصور کرد که روسیه همه راه‌های امکان برقراری روابط خوب با ایالات متحده آمریکا را بسته و برقراری مجدد روابط را مد نظر قرار نداده است . در حقیقت روسیه برای وقوع احتمالی چنین حملاتی از سوی آمریکا آمادگی خود را بالا برده است. تنها چیزی که ما می‌توانیم بگوییم این است که هیچیک از این خبرها را نباید جدی گرفت و همه این حرف‌ها برای تهیه خوراک تبلیغاتی جهت اذهان عمومی مردم روسیه و آمریکا است.

مترجم: جواد ودودزاده جام‌جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
كرد
-
۱۷:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۶
۰
۰
باید بگویم غلط مفت .حرفهای مفت این ابله همش دروغ و ریاست نه روسیه كاری با انتخابات این جانی خون اشام دارد نه می تواند به روسیه حمله سایبری بكند.هنر او فقط چاپیدن دنیا و قتل و ویرانی ست.شكر خدا انحطاط این ابله جانی آغاز شده .چه فرقی می كند كدام یك از دو كاندیدا پیروز بشن هر دو جانیان باطلی هستن و امریكا پر است از این آدم های بی ارزش فقط ترامپ احمق تر است.امریكا این یاوه را می گوید چون در این انتخابات كاندیدهایش شخصیت واقعی امریكا را نشان داده اند در واقع واقعیت امریكا را.و این یعنی آغاز انحطاط این كشور خون آشام.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها