از امروز باید نام سامسونگ را نیز در کنار برندهایی همچون اپل، اچ پی و ام اس آی که در طی چند سال اخیر رایانه های رومیزی شیک و با طراحی استوانه ای شکل را برای کاربران تولید کرده اند، اضافه کرد.
کد خبر: ۹۵۵۵۹۳
کامپیوتر جدید سامسونگ رونمایی شد

به گزارش جام جم آنلاین از تک‌شات ، این برند محبوب کره ای، امروز و به صورت کاملاً بی سر و صدا از کامپیوتری با شکل و شمایلی متفاوت تحت عنوان ArtPC Plus رونمایی و پیش فروش آن را نیز آغاز کرد. محصولی که شباهت زیادی به نسل کنون مک پرو اپل دارد اما با این تفاوت که دستاورد مهندسان سامسونگ بیشتر برای کابران خانگی تولید شده و حال آن که مک پرو برای استفاده در محیط های کسب و کار.

همانطور که در تصاویر زیر می بینید، سامسونگ در قسمت بالایی این دسکتاپ پی‌سی از اسپیکر Harman Kardon با قابلیت چرخش 360 درجه ای استفاده کرده و به گفته سامسونگ، می توان این محصول را در هر جایی که دلتان بخواهد قرار داده و از آن استفاده کنید.

در خصوص مشخصه های سخت افزاری این دستگاه نیز باید گفت که تنها نقطه مشترک آن با مک پرو اپل در درایو 256 گیگابایتی آن نهفته است. و اما در رابطه با سایر ویژگی های آن می توان به مواردی همچون پردازند core i5 با سرعت کلاک 2.7 گیگاهرتزی، رم 8 گیگابایتی و کارت گرافیک Radeon RX 460 اشاره کرد.

اگرچه نمی توان با این مشخصات، دستورالعمل های نرم افزاری سنگینی همچون رندر گرفتن از مدل های سه بعدی را اجرا کرد اما می توان از ان برای تماشای ویدیوهای 4K و اجرای بازی های سبک استفاده کرد.

برای آن دسته از کاربرانی که به فضای ذخیره سازی بیشتر نیاز دارند، باید گفت که می توانند از یک ماژول 1 ترابایتی برای این منظور استفاده کنند.

سامسونگ قیمت 1200 دلار را برای این محصول در نظر گرفته که در مقایسه با قیمت تعیین شده برای مک پرو، به نسبت ارزان تر است. گفته می شود که عرضه این دستگاه از 28 اکتبر آغاز خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها