تکنولوژی نمایشگر Y-OCTA

میراث نوت 7 برای گلکسی S8

سامسونگ روزهای بسیار تلخی را پشت سر می‌گذارد، این شرکت مجبور شد به دلیل انفجار باتری جدیدترین پرچمدار خود یعنی گلکسی نوت 7 تمامی مدل‌های فروخته شده را از سطح بازار جمع آوری کرده و یک فراخوان رسمی اعلام کند. اما اکنون مشخص شده که حتی گوشی‌های تعویضی نیز دچار مشکل هستند و شایعات از دومین طرح فراخوان نوت 7 خبر می‌دهند.
کد خبر: ۹۵۵۳۱۰
گلکسی S8 سامسونگ 8 اسفند رونمایی خواهد شد

به گزارش جام جم آنلاین از تک‌شات ، به این ترتیب سامسونگ باید محصول یا سرویس جدیدی را در اختیار کاربرانش قرار دهد تا به نحوی حواس آنها را از فاجعه‌ای که نوت 7 به بار آورده است پرت کند.

در حال حاضر تمامی 4 اپراتور اصلی در ایالات متحده به مشتریان خود امکان می‌دهند تا نسخه‌های تعویضی گلکسی نوت 7 سامسونگ را با هر یک از گوشی‌های هوشمند جدید موجود تعویض کنند. اگر اثبات شود که گلکسی نوت 7 منفجر شده در هواپیمای Southwest Airlines در چهارشنبه هفته گذشته یک نسخه تعویضی بوده است، سامسونگ باید فاتحه عضو جدید خانواده نوت خود را بخواند.

در حالیکه ممکن است فروش ناموفق نوت 7 در نهایت موجب ضرر چندین میلیارد دلاری برای سامسونگ شود، آینده این برند نیز به شدت به خطر افتاده است. به همین دلیل به منظور متمرکز کردن کاربران به آینده، سامسونگ اکنون تیزر گلکسی S8 را ارسال کرده است.

این تیزر نشان می‌دهد که اسمارت فون جدید سامسونگ در تاریخ 26 فوریه در نمایشگاه MWC 2017 رونمایی خواهد شد و سامسونگ در این تاریخ رویداد جدید Galaxy Unpacked خود را برگزار خواهد کرد.

در هر حال اگر اثبات شود که گلکسی نوت‌های 7 تعویضی نیز دچار مشکل بوده و مانند نسخه‌های اولیه این گوشی خطرناک هستند، بعید به نظر می‌رسد که اقدامات این چنینی سامسونگ تاثیری در جلب اعتماد مجدد مشتریان این برند داشته باشد و ممکن است سال‌ها طول بکشید که سامسونگ بتواند جهانیان را متقاعد کند که اسمارت فون‌هایش ایمن هستند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۱
: )
-
۰۹:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۲
۰
۰
سامسونگ داره یه بمب ساعتی دیگه روانه بازار می كنه؟!!
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها