سامسونگ برای بازگرداندن گوشی های Galaxy Note 7 معیوب به کارخانه های خود، مجوز حمل مواد خطرناک دریافت کرد.
کد خبر: ۹۵۵۳۰۴
مجوز ویژه به سامسونگ برای حمل گوشی‌های معیوب!

به گزارش جام جم آنلاین از کلیک ، سامسونگ از “اداره حمل و نقل و ایمنی مواد خطرناک” کشور آمریکا مجوز ویژه ای را دریافت کرده است. این مجوز به سامسونگ اجازه می دهد تا تعداد ۱۳۷۰۰۰ دستگاه گوشی آکبند Galaxy Note 7 عرضه شده به بازار آمریکا را به کارخانه این شرکت برگرداند.

گوشی هایی که با این مجوز به شرکت سامسونگ بازگشت داده می شود فقط بخشی از 2.5 میلیون دستگاهی است که دارای باتری معیوب بوده و باید به کشور سازنده بازگردد. تعداد اندکی از این گوشی ها دچار انفجار شده اند، که اغلب این اتفاق در هنگام عملیات شارژ باتری رخ داده است.

سامسونگ نمی تواند این دستگاه ها را به صورت هوایی به کارخانه های خود بازگرداند، چرا که قوانین کشور آمریکا اجازه حمل هوایی محصولات بازگشت خورده یا محصولاتی با باتری لیتیمی معیوب را نمی دهد. همانطور که مشخص است گوشی Galaxy Note 7 سامسونگ نیز شامل این قانون می شود. به همین جهت، این شرکت برای انتقال ۱۳۷ هزار فبلت معیوب خود باید از بسته هایی ویژه ای با ظرفیت محدود استفاده کند که در برابر حرارت عایق بوده و برای حمل آتش یا دود استفاده می شود.

سامسونگ فرایند تعویض گوشی های Galaxy Note 7 با باتری معیوب با دستگاه های جدید مجهز به باتری ایمن تر را در آمریکا و تعدادی کشور دیگر آغاز کرده است. شما با نگاه کردن به آیکون شارژ باتری می توانید به تفاوت میان این دو مدل پی ببرید. در مدل معیوب این دستگاه، آیکون به رنگ سفید است. اما در مدل سالم و ایمن آیکون شارژ به رنگ سبز دیده می شود. با مشاهده این نشانه می توانید بفهمید که آیا گوشی Galaxy Note 7 موجود در اطراف شما امن است و یا تهدیدی برای شما محسوب می شود.

با این حال به نظر می رسد که این داستان به این زودی ها تمام شدنی نیست. اخیرا خبری منتشر شده که حتی نسخه ایمن Galaxy Note 7 نیز طی یک پرواز به مقصد بالتیمور دچار انفجار شده است. این تنها موردی نیست که انفجار نسخه ایمن Galaxy Note 7 در آن گزارش شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها