در پی گزارش‌های مکرر در مورد آتش گرفتن موبایل‌های گلکسی نوت 7 جایگزین‌، شرکت سامسونگ تولید این مدل از گوشی‌های پرچمدار سری نوت را متوقف کرد و اپراتور‌ها و شرکت‌های معتبر نیز در سرتاسر جهان از فروش آن خودداری می‌کنند.
کد خبر: ۹۵۵۲۹۹
سامسونگ تولید و فروش نوت 7 را متوقف کرد +عکس

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از فون داگ، یکی از مقامات سامسونگ رسما به خبرگزاری یون هاپ اعلام کرد که شرکت سامسونگ موقتا تولید اسمارت‌فون‌های گلکسی نوت هفت (Galaxy Nopte 7) خود را متوقف کرده است.

وی هچنین افزود که تصمیم توقف تولید این سری از گوشی‌های سامسونگ با مشورت و توافق شرکت‌های معظم عرضه کننده گوشی‌های سامسونگ و اپراتورهای موبایل اصلی کشورهای کره جنوبی، آمریکا و چین صورت گرفته است که 2 اپراتور اصلی آمریکایی نیز جزء آنها هستند.

فقط طی گذشته هفته در آمریکا بیش از 5 خبر مختلف آتش در مورد آتش گرفتن گوشی‌های جایگزین گلکسی نوت 7 دریافت شده است. این گوشی‌های تلفن همراه پس از جمع‌آوری سری اول این گوشی‌ها که معیوب بودند و آتش می‌گرفتند، جایگزین آنها شده و از سوی شرکت سامسونگ سالم و بی‌خطر و استفاده از آن از هر نظر امن اعلام شده بود. اما هنوز هم هر روز خبرهای جدیدی از گوشه و کنار جهان می‌رسد که حاکی از آتش گرفتن گوشی‌های نوت 7 جایگزین سری دوم سامسونگ است. بنا‌براین سامسونگ تصمیم گرفته که تا بررسی و مطمئن شدن از سالم و بی‌خطر بودن کامل گلکسی نوت‌های 7 جایگزین، تولید این سری از گوشی‌های هوشمندش را متوقف کند.

-

-

-

مترجم: جواد ودودزاده جام‌جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها