رئیس اتحادیه دستگاه‌های مخابراتی به جام جم آنلاین خبرداد:

قیمت آیفون 7 می شکند / ورود به بازار از پنج شنبه

اپل امسال علاوه بر حفظ رنگ ها و مدل های آیفون سال قبل، نسخه جدیدی را تحت عنوان جت بلک که از بدنه ای شیشه ای و براق بهره می برد، رونمایی و روانه بازار کرد. محصولی که علی رغم آسیب پذیری در برابر خط و خش، با استقبال قابل توجهی از سوی خریداران همراه شد و در آغازین روزهای پیش فروش،تمامی موجودی این گوشی به پایان رسید.
کد خبر: ۹۵۱۴۹۵
بدنه آیفون 8 تمام شیشه ای خواهد بود

به گزارش جام جم آنلاین از تک شات ، حال یکی از تحلیلگران برجسته محصولات کمپانی اپل در تازه ترین اظهارات خود عنوان کرد که این موفقیت در فروش مدل جت بلک، مسئولین این کمپانی را به سمت استفاده از شیشه در بدنه گوشی های آیفون سال بعد سوق خواهد داد.

دلایل متعددی ورای اتخاذ احتمالی این تصمیم توسط کمپانی اپل نهفته است که از میان آن ها می توان به تمایل بالای خریداران چینی به این مدل از گوشی آیفون اشاره کرد.

همانطور که می دانید بازار چین به عنوان یکی از پردرآمدترین بازارها برای اپل محسوب می شود و جلب توجه خریداران این کشور، از اهمیت بسزایی برای کوپرتینویی ها برخوردار است.

علاوه بر این، فرآیند ساخت بدنه تمام شیشه ای برای گوشی های آیفون به مراتب راحت تر از بدنه آلومینیومیست که هم اکنون از آن استفاده می شود.

اما متاسفانه هنوز تکنولوژی مورد نیاز برای تولید انبوه گوشی های مجهز به بدنه شیشه ای موجود نیست و به گفته برخی متخصصان، ممکن است نقاط ضعفی همچون آسیب پذیری و شکنندگی این مدل، مانع از عملکرد موفق آن در بازار شود.

این احتمال نیز وجود دارد که اپل از یک فریم فلزی برای محافظت از بدنه شیشه ای این گوشی و قطعات مورد استفاده در آن استفاده کند.

گفتنی است اپل در ساخت آیفون های کنونی خود از فلز استفاده نکرده، اما برخی مدل های پیشرفته ساعت هوشمند خود را به این ماده مجهز کرده است. از این رو، به عقیده این تحلیلگر، شاید شاهد استفاده از فلز در مدل پلاس آیفون سال بعد باشیم.

در طی سه الی چهار سال آینده، استفاده از بدنه شیشه ای به یکی از اصلی ترین ویژگی های گوشی های هوشمند تبدیل خواهد شد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها