صفحه نمایش 4K ، دوربین 30 مگاپیکسلی و پروژکتور

گلکسی اس 8 ، شگفت‌انگیز‌ترین کهکشانی سامسونگ

صفحه نمایش لمسی گوشی گلکسی اس 8 دارای تفکیک پذیری (رزولوشن) 4K ، باتری عظیم 4200 میلی آمپری دارد و دوربین شکست‌ناپذیر 30 مگاپیکسلی آن جنجالی است. بعلاوه یکی از مشخصه‌های برجسته آن هم شامل پروژکتور درون ساخت است. همه اینها در کنار هم کم مشخصاتی برای یک گوشی پرچمدار نیستند.
کد خبر: ۹۵۰۴۹۶
گلکسی اس 8 ، شگفت‌انگیز‌ترین کهکشانی سامسونگ

به گزارش جام‌جم آنلاین به نقل از تامز گاید، بالاخره مشخصات تلفن همراه هوشمند گلکسی اس 8 سامسونگ به خارج درز کرد که یک سری از این مشخصات تلفن همراه هوشمند (اسمارت‌فون) جدید سری اس 8 گلکسی سامسونگ کاملا قابل انتظار هستند و بقیه آنها را تنها می‌توان خیال بافی و رویاهای طرفدارن این تلفن همراه دانست که حالا واقعا به حقیقت پیوسته است. حالا با مشخص شدن مشخصات گوشی گلکسی اس 8، یک عضو دیگر از کهکشانی‌های سری اس سامسونگ به اردوی مدل‌های پیشین آن پیوست.

آن‌طور که گفته می‌شود، صفحه نمایش لمسی اس 8 دارای تفکیک پذیری (رزولوشن) 4K ، باتری عظیم 4200 میلی آمپری دارد و دوربین شکست‌ناپذیر 30 مگاپیکسلی آن جنجالی است. بعلاوه یکی از مشخصه‌های برجسته آن هم شامل پروژکتور درون ساخت است. همه اینها در کنار هم کم مشخصاتی برای یک گوشی پرچمدار نیستند که قرار است تا ماه فوریه 2017 به میدان رقابت با پرچمداران دیگر شرکت‌های تولید ککننده اسمارت‌فون قدم بگذارد.

ارتقای (آپگرید) صفحه نمایش آن نیز ممکن است که تفکیک پذیری آن را از 2560 در 1440 پیکسل به 4096 در 2160 پیکسل ارتقا می‌دهد. به هر حال رزلوشن 4K روی یک صفحه نمایش 5.2 و یا 5.7 اینچی چندان قابل توجیه نیست. چرا که با وجود نمایش دادن جزئیات بیشتر تصویر، پنلی با رزولوشنی تا این حد بالا فشار بیشتری نیز به باتری گوشی می‌آورد می‌تواند از نظر سیستم برق رسانی گوشی مشکل ساز شود.

همین رز‌ولوشن بالای صفحه نمایش است که احتمال وجود باتری 4200 میلی ‌آمپری را قوت بخشیده است. وگرنه گلکسی اس 7 باتری 3000 میلی آمپری و گوشی گلکسی اس 7 اج از باتری 3600 میلی آمپری بهره برده‌اند. البته کسی نیست که با قدرت بیشتر باتری موبایل‌های جدید موافق نباشد اما در جایی که باتری 3500 میلی آمپری گوشی‌های گلکسی نوت 7 جدید آتش گرفته و منفجر می‌شود،‌ جمع کردن باتری چنان قدرتمند در قالب جثه‌ای کوچکتر واقعا نگران کننده به نظر می‌آید.

وجود یک دوربین 30 مگاپیکسلی بر جذابیت این تلفن همراه هر چه بیشتر می‌افزاید. پیشتر سامسونگ در سال 2012 از یک گوشی دیگر به نام بیم (Beam) در کنگره جهانی موبایل پرده برداری کرده بود که آن هم بر روی خود یک پروژکتور داشت. مطمئنا اندازه ابعاد قطعات از آن زمان تاکنون خیلی کوچکتر شده اما هنوز روشن نشده که آیا در میان عمده مصرف کنندگان این گوشی که تجار و دست‌اندرکاران صنعت و اقتصاد هستند، آیا هیچ میل و رقبتی برای داشتن یک پروژکتور روی موبایل وجود دارد یا نه؟ شاید سامسونگ با این کار خواسته قابلیت‌های گلکسی اس 8 و بیم را افزایش بدهد و با گنجاندن ملزومات وااقعیت افزوده جذابیت فوق العاده‌ای به این 2 گوشی ببخشد.

مشخصه دیگر گلکسی اس 8 که شایعه آن سر زبان ها است، حافظه رم 6 گیگابایتی آن است که گوشی وان پلاس 3 نیز پیش از این آن را ارایه داده است. یک پردازنده مرکزی (CPU) قلدر 8 هسته‌ای 3.2 گیگاهرتزی و دوربین رویی 9 مگاپیکسلی از دیگر نقاط قوت این گوشی هوشمند هستند. وجود 4 رنگ بدنه سیاه، آبی ، طلایی و سفید نیز برای این تلفن همراه امری دور از انتظار نیست. این گوشی تا ماه آوریل 2017 جهت خرید در دسترس همه کاربران قرار خواهد گرفت.

مترجم: جواد ودودزاده جام‌جم آنلاین

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۴
یعقوب
-
۱۹:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۷
۰
۰
ظاهرا با این مشخصات باید مجددا شاهد انفجارهای بیشتری در گوشی های سامسونگ باشیم
سامسونگ با بلندپروازی های چشم بسته و كوركورانه خود ، در نهایت سقوط خود را رقم خواهد زد.
دانشجوی ایرانی
-
۲۱:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۷
خودت اصلا فهمیدی چی گفتی و چه نوشتی ؟
هذیون گفتن هم حدودی دارد ! این بلند پروازی های چشم بسته و كوركورانه نیست این نشانه تحول علم و دانش است كه موجب بوجود آمدن تكنولوژی های پیشرفته میشود تا انسان راحت تر زندگی كند حال گاهی در برخی تكنولوژی ها اتفاقاتی می افتد كه میتوان آن نقایص را برطرف كرد . شما اگر از سامسونگ خوشت نمیاد خب نخر كسی مجبورت نكرده , برو آمریكایی بخر تا خوشت بیاد
رضا
-
۲۳:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۸
آقای دانشجوی ایرانی دلیلی نداره بخاطر طرفداری از گوشی كره ای به هم وطن خود توهین كنید و بگید هذیون نگو ، ایشون فقط نظر خودشون رو گفتن ،لطفا با هم مهربان تر باشیم
رضا
-
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۷/۰۹
۰
۰
سامسونگ داره غرق میشه ولی میخواد با دست و پا زدن خودشو نجات بده اپل اگه تحریم ایران رو لغو كنه آخه كی میره گوشی سامسونگ بخره.
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها