دومین بازی این هفته نیز یک بازی مستقل در سبک ماجرایی به اسم Virgina است که برای PC منتشر می‌شود.
کد خبر: ۹۴۷۰۵۱
پیشنهاد بازی هفته

به گزارش جام جم آنلاین ، شما در نقش Anne Tarver قرار می‌گیرید، یک بازرس فارغ‌التحصیل FBI که ماموریت یافته به پرونده‌ گم شدن یک فرد در شهری کوچک رسیدگی کند. ولی این شهر رازی در دل خود دارد که قهرمان داستان از آن بی‌خبر است. شما در این داستان جنایی تنها نیستید و همکار کارآزموده‌تان Maria Halperin نیز همراهی‌تان می‌کند. در طول تحقیقات و بازرسی‌ها به شواهد و اسناد مخفی و عجیبی دسترسی پیدا می‌کنید، فهرست مظنونان شما پرتر شده و به اتخاذ تصمیم‌هایی مجبور خواهید شد که روند داستان و زندگی شخصیت‌های اصلی در گرو آن است. این بازی ماجرایی با گرافیک پولی‌آرت و نیمه‌کارتونی خود زیبای بصری خاصی به روایت یک داستان جنایی بخشیده است.

تجدید خاطره با نبردهای کلاسیک تاریخی

این هفته برای PC گیمرها و بخصوص استراتژی دوستان هفته‌ خوبی خواهد بود، چراکه 3 Cossacks از راه می‌رسد. مجموعه‌ Cossacks یکی از فرنچایزهای محبوب در سبک استراتژی همزمان است که با تم تاریخی خود طرفداران زیادی دارد. به گفته‌ سازندگان، نسخه‌ جدید ترکیبی نادر از جنگ، اقتصاد، توسعه‌ ارتش، ساخت‌و‌ساز و ارتقای آن را به بازیکنان ارائه می‌کند که حداقل طی 15 سال اخیر بی‌سابقه است! این بازی استراتژی عمیق ضمن این‌که می‌خواهد طرفداران قدیمی را به دوران طلایی بازی‌های استراتژی بازگرداند، تجربه‌ای منحصر‌به‌فرد را نیز به تازه‌واردها وعده داده است.

تم تاریخی بازی مربوط به قرن‌های 17 و 18 میلادی بوده و جنگ‌های کلاسیک فراوانی را در آن مشاهده خواهید کرد. موتور بازی این امکان را داده تا امکان حضور همزمان 10هزار سرباز در میدان نبرد میسر شود. بازی‌ حق انتخاب‌های تاکتیکی بسیاری در اختیار بازیکن قرار می‌دهد که ساخت‌و‌ساز و هدایت واحدهای نظامی مختلف بخشی از آنها به شمار می‌رود. ضمن این موقعیت جغرافیایی و ژئوپلیتیک پایگاه‌ها نیز در پیروزی و شکست نبردها نقش بسزایی ایفا می‌کند. در بازی 20 کشور برای انتخاب وجود دارد، در مجموع 70 واحد نظامی منحصر‌به‌فرد طراحی شده و بیش از 140 ساختمان تاریخی در دسترس بازیکن قرار گرفته است. علاوه بر زمین، بازیکنان می‌توانند ناوگان دریایی نیز تشکیل داده و روی دریا به دشمنان‌شان حمله کنند. قسمت داستانی و تکنفره‌ بازی متشکل از پنج بخش تاریخی است و در قسمت آنلاین نیز تا سقف هشت بازیکن می‌توانند در یک نقشه با یکدیگر رقابت کنند. ضمن این‌که امکان ایجاد اتحاد علیه دیگر بازیکنان یا هوش مصنوعی نیز وجود دارد. تجربه‌ این استراتژی عمیق را از دست ندهید.

ضمیمه کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها