استفاده از اینترنت برای انجام کارهای روزمره و کسب اطلاع درباره موضوعات مختلف بسیار سودمند است، اما گاهی هنگام وبگردی و انجام کارهای روزمره خود ممکن است یک پیام هشدار از فیسبوک دریافت کنید یا حتی ایمیلی سرگرم‌کننده را در میان ایمیل‌های خود مشاهده کنید و ناخواسته چند ساعت از وقت خود را به انجام اموری غیر از کار اصلی‌تان اختصاص دهید.
کد خبر: ۹۳۳۰۳۳
وقت طلایی خود را اینگونه هدر ندهید

به گزارش جام جم آنلاین ،‌ متاسفانه این شرایط برای بسیاری از کاربران رخ می‌دهد و یک هشدار ساده از شبکه‌های اجتماعی موجب می‌شود تمام روز را در آن شبکه اجتماعی سپری کنند.

برای جلوگیری از بروز این مشکل روش‌های متعددی وجود دارد، اما همان‌طور که گفتیم در بسیاری از موارد کاربران به‌طور ناخواسته و بدون آن‌که متوجه شوند، به‌جای 5 دقیقه، 50 دقیقه یا حتی 5 ساعت از وقت خود را به گشت و گذار در این سایت‌ها اختصاص می‌دهند. در این شرایط بهترین روشی که می‌توانیم به شما پیشنهاد کنیم نصب افزونه StayFocusd در مرورگر کروم است. این افزونه با محدود کردن مدت زمان حضور در این سایت‌ها مانع از اتلاف وقت شما می‌شود. شما می‌توانید به کمک این افزونه علاوه بر خودتان، مدت زمان مجاز دسترسی فرزندانتان به سایت‌های مورد نظر را نیز محدود کنید.

همچنین گاهی کاربران نمی‌توانند بخوبی متوجه شوند چه سایت‌هایی وقت آنها را تلف می‌کند. در این شرایط نیز افزونه timeStats به‌عنوان یک مکمل برای افزونه اشاره شده، عمل کرده و گزارش‌هایی از سایت‌هایی که بازدید کرده‌اید همراه مدت زمانی که در هر سایت حضور داشته‌اید، برای شما فراهم می‌کند. این گزارش‌ها به‌صورت روزانه، هفتگی و ماهانه قابل مشاهده است و می‌توانید به کمک آنها مجموعه سایت‌هایی که بیشترین وقت شما را به خود اختصاص می‌دهند شناسایی کرده و توسط افزونه StayFocusd مدت حضور در آنها را محدود کنید.

http://tiny.cc/click_stayfocusd

http://tiny.cc/click_timestats

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها