بروزرسانی جدید اپلیکیشن ایمیل یاهو برای سیستم عامل‌های اندروید و iOS عرضه خواهد شد. از جمله ویژگی‌های این نسخه از اپلیکیشن ایمیل یاهو را می‌توان توانایی پیش‌نمایش اسناد و غیرفعال کردن حالت سوایپ دانست. این بروزرسانی همچنین می‌تواند ویجت جدیدی را به صفحه خانگی دستگاه شما اضافه کند.
کد خبر: ۹۱۶۹۰۳
ویژگی‌ های جدیدی که از اپلیکیشن یاهو میل نمی دانید

به گزارش جام جم کلیک به نقل از زومیت ، زمانی که سندی را به عنوان فایل پیوست شده به ایمیل دریافت کردید می‌‌توانید از همان جا خیلی سریع پیش‌نمایشی از آن را مشاهده کنید و پس از آن اقدام به دانلود آن فایل کنید. این ویژگی در واقع هم در زمان و هم در فضای حافظه شما می‌تواند صرفه جویی کند.

در این نسخه از برنامه در صورت نیاز می‌توان سوایپ برای پاک کردن ایمیل‌ها را حذف کنید تا به صورت تصادفی ایمیلی را پاک نکنید. ویجت خانگی جدید این نسخه نیز به شما تعداد ایمیل‌های خوانده نشده را برای همه صندوق‌های پستی نشان می‌دهد.

برای مشاهده صندوق پستی ایمیل خود نیز می‌توانید از لایه‌ها و مرحله‌های متفاوتی استفاده کنید. در کنار این ویژگی‌های متداول، این بروزرسانی همچنین برخی قابلیت‌های اختصاصی را به ارمغان می‌آورد. برای مثال اپلیکیشن Mail در سیستم عامل iOS برای دستگاه‌های آیفون یا آیپد امکان بازگشت ایمیل‌های ارسال شده و همچنین بهبود‌هایی در نمایش مخاطبان را دریافت کرده و نسخه اندرویدی این برنامه نیز از لحاظ ظاهری دارای پوسته‌های جدید شده است.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها