احتمالاً انتظار شنیدن چنین خبری را ندارید اما بهتر است یک راست برویم سر اصل مطلب! مایکروسافت لینکدین را به مبلغ 26.2 میلیارد دلار خریداری کرد.
کد خبر: ۹۱۳۴۱۷
مایکروسافت لینکدین را به قیمت 26.2 میلیارد دلار تصاحب کرد

به گزارش جام جم کلیک ، به نظر می رسد که مایکروسافت برای یکپارچه سازی این شبکه اجتماعی حرفه گرا با بسیاری از اپلیکیشن ها و سرویس های دیگر خود مثل آفیس، اسکایپ و کورتانا برنامه ریزی کرده است. شاید جالب باشد که اطلاعات فردی کسی که در حال برگزاری یک مصاحبه کاری با او هستید را ببینید. یا برای مثال بتوانید به هنگام کار با پروژه آفیس 365 از یک متخصص کمک بگیرید. مایکروسافت متعهد شده استقلال کلی لینکدین که شامل حق امتیاز مدیر عامل این شرکت، یعنی جف وینر است را از بین نبرد و امیدوار است که این قرارداد در یکی از روزهای سال 2016 بسته شود.

به گفته مدیرعامل مایکروسافت ، لینکدین یک اپلیکیشن کامل است و کاربران برای انجام کارهای خود به یک "دنیای حرفه ای متصل" نیاز دارند که بتواند از Spreadsheet کمک بگیرد و یا به آنها اجازه دهد که اطلاعاتی را در ابزارهای ارتباطی مشتریان، مثل Dynamics مایکروسافت وارد کنند. حالا مایکروسافت با یک برنامه ریزی کامل منتظر خواهد ماند که از این فرصت کم نظیر بهره برداری کند چرا که نادلا یک فرصت بالقوه را در تصاحب این اپلیکیشن پیش بینی کرده است. کسب درآمدی که از طریق ارایه عضویت در این اپلیکیشن و تبلیغات هدف مند آن اتفاق خواهد افتاد، یک فرصت خارق العاده است.

همین قدر کافیست که بگوییم خرید لینکدین برای مایکروسافت یک گام بزرگ بوده است. این شرکت با خرید چنین اپلیکیشنی به بهترین شکل ممکن وارد دنیای شبکه های اجتماعی خواهد شد. اگرچه لینکدین یک رقیب مستقیم برای فیس بوک و توییتر به حساب نمی آید اما 433 میلیون کاربر این اپلیکیشن به هیچ وجه قابل چشم پوشی نیستند.

این مالکیت جدید گواه محکمی بر این ادعاست که مایکروسافت تحت نظارت ساتیا نادلا، در حال کاهش وابستگی خود به ویندوز است و سعی دارد بیش از پیش روی سرویس های ابری تمرکز کند. این اقدام در واقع اذعان به یک تغییر بزرگ در زمینه چشم اندازهای دنیای کامپیوتر است به شکلی که ویندوز تنها بخش حکفرما نباشد. این شبکه اجتماعی فرصتی برای تبدیل شدن به یک سرویس دهنده حیاتی ست که نصیب مایکروسافت شده است.

منبع: تک شات

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها