با برخورداری از سیستم تشخیص صدا و حرکت و همچنین دید در شب مادون قرمز، Oco2 یک دوربین امنیتی مناسب برای حفاظت از خانه شما خواهد بود. Oco2 از نظر اقتصادی مقرون به صرفه بوده و بسیار پیشرفته است. ابعادی برابر 2.56 در 2.56 در 1.26 اینچ داشته و همان طور که در تصویر مشاهده خواهید کرد، ظاهری جمع و جور، زیبا و مدرن و در عین حال سبک دارد.
کد خبر: ۹۱۲۳۵۸
دوربین امنیتی هوشمند! +عکس

به گزارش جام جم کلیک ، از پایه آهن ربایی دوربین به راحتی برای اتصال آن به هر سطح فلزی می توانید بهره ببرید. با در اختیار داشتن سنسور ۴Mpx و حساسیت به نور پایین در کنار میدان دید وسیع و سیستم مادون قرمز، این دوربین توانایی بررسی دقیق تمام زوایا حتی در تاریکی را دارد.

همچنین در صورت استفاده از سیستم اتصال به وای فای دوربین، می توانید ویدیو های ضبط شده را هر جا که باشید، از طریق گوشی همراه خود مشاهده کنید.

در صورت دریافت هرگونه صدا و یا حرکت نامعمول، دستگاه به صورت اتوماتیک به گوشی همراه شما هشدار هایی را ارسال می کند. دستگاه همچنین از دو سیستم مکالمه پشتیبانی می کند که می توانید با آن هایی که در خانه تان هستند مکالمه کنید.

علاوه بر این Oco2 توانایی ذخیره ویدیو های ضبط شده بر کارت حافظه را دارد که امکان دسترسی راحت شما به آن چه در خانه تان گذشته است را فراهم می کند.

این دوربین امنیتی هوشمند ۱۱۹ دلار قیمت دارد.

منبع: فارنت

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها