مشخصات کامل گوشی گلکسی اس 7 اکتیو سامسونگ اعلام شد

قلدرترین گوشی اس 7 کهکشانی سامسونگ

برای این گوشی مدل جدید صفحه نمایش 4 برابر اچ دی (QHD)سوپر AMOLED 5.1 اینچی، چیپ‌ست Snapdragon 820 ، 4 گیگابایت حافظه رم ، 32 گیگابایت حافظه داخلی (فضای ذخیره داده) و برای تاخت و تاز آن، بستر سیستم عامل اندروید مارش مالو (گل ختمی) در نظر گرفته شده که برای خودش ابر قدرتی است.
کد خبر: ۹۰۷۸۴۸
قلدرترین گوشی اس 7 کهکشانی سامسونگ

به گزارش جام‌جم کلیک به نقل از اوبرگیزمو، هنگامی که تلفن همراه هوشمند (اسمارت‌فون) Samsung Galaxy S7 active زیر ذره بین قرار می‌گیرد، این‌طور به نظر می‌رسد که تاریخ دوباره تکرار می‌شود. پدر شایسته‌اش گوشی گلکسی اس 6 اکتیو ، یک سال تمام جزو موبایل‌های پرطرفدار و پر فروش بود و حالا که مشخصات کامل این گوشی پیش از آن‌که وارد بازار شود، رسما انتشار یافته این‌طور به نظر می‌رسد که در مورد گلکسی اس 7 اکتیو نیز همین اتفاق دوباره تکرار شود.

جای هیچ شکی نیست که اگر کلمه «اکتیو» را در انتهای نام یک گوشی دیدیم بلافاصله باید به یاد این نکته بیافتیم که این تلفن همراه باید دارای ضخامتی کمی بیشتر از گوشی‌های عادی باشد. با نگاهی ساده به این گوشی می‌توان دریافت که حتما باید علت خوبی را در پشت زیاد بودن ضخامتش بوده باشد. این دلیل چیزی به غیر از سخت‌جان بودن آن نمی‌تواند باشد. و از سوی دیگر باتری بزرگتر 4000 میلی آمپری (mAh) آن 33% حجیم‌تر از مدل عادی گلکسی اس 7 است.

گذشته از آن، برای این گوشی مدل جدید صفحه نمایش 4 برابر اچ دی (QHD)سوپر AMOLED 5.1 اینچی، چیپ‌ست Snapdragon 820 ، 4 گیگابایت حافظه رم ، 32 گیگابایت حافظه داخلی (فضای ذخیره داده) و برای تاخت و تاز آن، بستر سیستم عامل اندروید مارش مالو (گل ختمی) در نظر گرفته شده که برای خودش ابر قدرتی است. انتظار می‌رود دوربین پشتی آن 12 مگاپیکسسل و دوربین رو به صورت کاربرش 5 مگاپیکسل باشد که استاندارد مدل‌های گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج نیز هست. اندازه ابعاد احتمالی این تلفن همراه هوشمند باید 9.5 میلی‌متر و وزنش باید حدود 185 گرم باشد. تاریخ عرضه به بازار این ابرقدرت کهکشانی روز دهم ماه ژوئن اعلام شده است.

مترجم : جواد ودودزاده - جام‌جم کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها