ورود ایسر به دنیای واقعیت مجازی

مدل جدید هدست واقعیت مجازی StarVR در راه است

جاذبه های فناوری نوظهور واقعیت مجازی، بسیاری از کمپانی های حوزه تکنولوژی را به سمت خود کشیده و اکنون شرکت های تولیدکننده محصولات هوشمند به این نتیجه رسیده اند که اگر می خواهند رونق تازه ای به کسب و کار خود ببخشند، می بایست بیش از پیش به این فناوری توجه کنند.
کد خبر: ۹۰۵۲۹۲
مدل جدید هدست واقعیت مجازی StarVR در راه است

به گزارش جام جم کلیک ، به همین دلیل است که اخیراً بسیاری از کمپانی های سازنده گوشی های هوشمند، به تولید هدست های واقعیت مجازی روی آورده اند و برخی نیز محصولات خود را روانه بازار کرده اند.

از این پس، می بایست ایسر را نیز به این جمع اضافه کرد. شرکتی که به تازگی آستین هایش را برای تولید هدست واقعیت مجازی پیشرفته ای بالا زده و برای این منظور، همکاری خود را با استودیوی بازی سازی Starbreeze آغاز کرده است.

گفته می شود که هدست جدید ایسر همانند برخی هدست های موجود در بازار همانند گیر وی آر سامسونگ، با گوشی های موبایل کار نخواهد کرد و اصلی ترین کاربرد آن، استفاده در پارک ها و اجرای بازی های آرکید است.

ناگفته نماند که استودیوی Starbreeze این هدست را سال گذشته رونمایی کرد. هدستی که StarVR نام دارد و قرار است از این پس، با همکاری این دو شرکت تغییرات محسوسی در آن اعمال شود و هدستی حرفه ای برای علاقه مندان دنیای واقعیت مجازی روانه بازار گردد.

گفته می شود که این هدست از دامنه دید وسیعی برخوردار است که می تواند تجربه کاربری عمیقی را برای کاربران به ارمغان آورد. استودیوی Starbreeze این هدست را به گونه ای طراحی کرده است که از زاویه دید 210 درجه ای بهره می برد و این در حالیست که دامنه دید در هدست های اچ تی سی وایو و آکیولس ریفت، تنها 110 درجه است.

این استودیوی بازی سازی امیدوار است که بتواند از تجربیات سخت افزاری کمپانی ایسر نهایت استفاده را ببرد و این همکاری، منجر به بالابردن سرعت فرآیند تولید و همچنین ارتقای قابلیت های این هدست شود.

پیش بینی می شود که ایسر بتواند از این همکاری نهایت استفاده را ببرد و نوت بوک ها و رایانه های شخصی خود را مجهز به فناوری واقعیت مجازی و پشتیبانی از هدست StarVR روانه بازار کند.

منبع: تک شات

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها