استفاده از فناوری در زمان حاضر به شکل‌های مختلفی انجام می‌شود که گاهی برخی از این استفاده‌ها کمی عجیب و غریب به نظر می‌رسند. به تازگی مشخص شده که سامسونگ در حال توسعه یک اپلیکیشن جدید است که از طریق آن، والدین کودکانی که هنوز کامل نشده و نارس هستند، می‌توانند برای آن‌ها لالایی بفرستند.
کد خبر: ۹۰۱۲۵۲
اپلیکیشن لالایی برای کودکان نارس هم آمد!

به گزارش جام جم کلیک ، بر اساس گزارشی که وب‌سایت معتبر انگجت منتشر کرده، سامسونگ در حال کار بر روی اپلیکیشنی است که با استفاده از آن، پدر و مادرها می‌توانند لالایی مورد نظر خود را ذخیره کرده و سپس آن را برای اطفال که هنوز در بیمارستان هستند ارسال کنند. این اپلیکیشن Voices of Life نام دارد و همانطور که اشاره شد والدین را قادر می‌سازد تا داستان تعریف کرده یا لالایی مورد نظرشان را ضبط کنند، سپس فرکانس‌های بالای صدای ضبط شده حذف خواهد شد زیرا این نوع فرکانس‌ها برای سیستم شنوایی کودکان ناراحت کننده و نامناسب هستند.

سامسونگ ویدیویی را نیز در مورد این اپلیکیشن منتشر کرده که در آن یک بلندگوی کوچک در کنار یک کودک نشان داده می‌شود که احتمالا به دستگاه نگه‌دارنده کودک متصل است. به نظر می‌آید این شرکت ایده اپلیکیشن یاد شده را از روی حالات رحم مادر گرفته و توضیح داده می‌شود که چگونه یک مادر می‌تواند از اپ Voices of Life استفاده کند. البته احتمالا پدران نیز قادر به استفاده از این اپلیکیشن هستند.

همچنین باید اعلام کنیم در حال حاضر مشخص نیست چه مدت تا تکمیل شدن و انتشار این اپلکیشن باقی مانده است.

منبع: زومیت

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها