معاون دولت الکترونیکی سازمان فناوری اطلاعات:

رشد 110 درصدی تولید اپلیکیشن در ایران

در راستای گسترش فرآیندهای اطلاع رسانی نوین به مشتریان، هوشمندسازی خدمات و همچنین معرفی بهینه تمبر به مخاطبان و علاقه مندان، نرم افزار «تمبر» که از طریق اتصال به شبکه اینترنت قابل نصب بر روی تلفن همراه است از سوی شرکت پست تهیه شد.
کد خبر: ۸۹۴۹۹۵
با نصب این اپلیکیشن تمبر شناس شوید!

به گزارش جام جم کلیک ، این برنامه کاربردی بر روی تلفن های همراه مجهز به سیستم عامل اندروید قابل نصب است و کاربران می توانند با نصب آن از اطلاعات مربوط به تمبر و تمبرشناسی مطلع شوند. این اپلیکیشن از ۵ بخش اصلی تشکیل شده که شامل گالری تمبر، کتابچه تمبر، گزیدگان، واژگان و جستجو است.

در بخش «گالری تمبر» کاربران به تمامی تمبرهای مختلف منتشر شده ایران دسترسی خواهند داشت؛ در این بخش تمبرهای دوره های مختلف تاریخی و همچنین تمبرهای جاری به نمایش گذاشته شده است.

کتابچه تمبر نیز اطلاعات کلی در خصوص تاریخچه تمبر، تعریف تمبر، انواع تمبر، روش های چاپ تمبر و روش گرد آوری تمبر را برای کاربران به زبان ساده فراهم آورده است؛ درخصوص بخش «گزیدگان» نیز این بخش به معرفی جدول تمبرهای یادگاری، جدول تمبرهای پستی، مشاهیر تمبر ایران، کتب تمبر فارسی، سایت های تمبر ایرانی، سایت های تمبر خارجی و معرفی انجمن تمبر ایران می پردازد.

منبع: موبنا

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها