شرکت اپل در فوریه 2015 یک اختراع جدیدی را به ثبت رساند که می تواند دلیل محکمی برای اثبات تمایل اپل به افزایش قابلیت های کاربردی ساعت هوشمندش باشد. ثبت این اختراع به ما ثابت می کند که اپل تمایل دارد کاربردهای جدیدی را به قابلیت های کنونی ساعت هوشمندش اضافه کند. کاربران می توانند این بندهای هوشمند که به تکنولوژی ها و لینک های مناسب برای اتصال به پورت های برنامه ریزی دستگاه تجهیز شده اند را خریداری کنند.
کد خبر: ۸۹۲۴۴۱
محصول جدید اپل: بند ساعت هوشمند

به گزارش جام جم کلیک ، با عرضه این وسیله جانبی، دیگر نیازی نیست که اپل برای هر بار اضافه کردن یک قابلیت جدید به اپل واچ، یک سخت افزار جدید را به همراه آن معرفی کند و قابلیت های جدید به همان اپل واچ قبلی اضافه خواهد شد. قرار است برخی از قابلیت های بالقوه شامل شارژ باتری اضافه، مانیتور فشار خون و دماسنج، جی پی اس، اسپیکرها، دوربین و اندازه گیری میزان تعریق کاربری که اپل واچ را بر دست دارد، به این وسیله راه یابند.

در مشخصات این اختراع نیامده است در چه تاریخی از بندهای هوشمند جدید پرده برداری می شود و دقیقاً در چه بازه ای به عموم کاربران عرضه خواهند شد. اپل در ماه گذشته چند بند جدید را برای اپل واچ عرضه کرد در حالی که حداقل قیمت آنها از 50 دلار آغاز می شد و به حداکثر مبلغ 299 دلار می رسید.

منبع: تک شات

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها