چند هفته قبل بود که اینستاگرام خبر از تغییر در نحوه‌ی نمایش عکس‌ها در تایم‌لاین داد اما بسیاری از کاربران این شبکه‌ی اجتماعی با اعتراض‌های خود از ایسنتاگرام خواستند تا تغییری در این بخش ایجاد نکند. به نظر می‌رسد اینستاگرام به این درخواست‌ها پاسخ داده و تصمیم گرفته در حال حاضر تغییری در تایم لاین خود ایجاد نکند.
کد خبر: ۸۹۱۲۶۹
تایم لاین اینستاگرام فعلا تغییری نخواهد کرد

به گزارش جام جم کلیک ، اینستاگرام با الهام گرفتن از شرکت مالک خود، فیسبوک، قصد داشت تا تغییراتی در بخش تایم‌لاین خود ایجاد کند اما بازخورد خوبی در مورد این تصمیم دریافت نکرده و به این دلیل فعلا از تصمیم خود صرفنظر کرده است.

البته این بازگشت از تصمیم ظاهرا برای مدت کوتاه خواهد بود چرا که ایسنتاگرام در این باره گفته است: «ما به نظرات شما گوشی می‌دهیم و در حال حاضر قصد تغییر در فید شما را نداریم. زمانی که تغییرات را ایجاد کردیم شما را مطلع خواهیم کرد.»

اینستاگرام قصد داشت تا همانند فیسبوک فید خود را نه براساس زمان بلکه براساس محتوا مرتب کند. تعیین درجه اهمیت نیز براساس زفتار خود کاربر عوض می‌شود. به نظر می‌رسد اینستاگرام آزمایش این الگوریتم را در حال حاضر آغاز کرده است و همین موضوع باعث شده تا بسیاری در شبکه‌های اجتماعی مختلف اظهار نگرانی کنند.

منبع: زومیت

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها