می خواهید به صورت همزمان عکاسی و فیلم‌برداری کنید!؟ این روزها پیش از آنکه محصولات پرچمدار به صورت رسمی معرفی شوند، بارها تصاویر مفهومی آن‌ها در فضای مجازی منتشر می‌شود. حالا شایعات جدید بیان می‌دارد که آیفون ۷ دارای دو دوربین در پشت خود خواهد بود.
کد خبر: ۸۸۸۳۱۲
آیفون دو دوربینه در راه بازار

به گزارش جام جم کلیک ،‌ پیش از این نیز دیده‌ بودیم که برخی از کمپانی‌ها تلاش کردند تا نتایج مختلف را با یکدیگر ترکیب کنند اما در نهایت ممکن است اپل دلیل بسیار محکمی برای اضافه کردن یک لنز دیگر در پشت آیفون داشته باشد. ویدیو جدید نیز توسط MacRumors منتشر شده که نشان می‌دهد آیفون ۷ دارای دوربین دوگانه پشتی است.

این طرح مفهومی بر اساس تصاویر پتنتی که اپل به صورت رسمی در اوایل سال میلادی جاری منتشر کرد، ایجاد شده است. در تصاویر یاد شده از طرح مفهومی آیفون ۷ جزئیات مختلف به‌خوبی گویا هستند و احتمالا می‌توانید به صورت همزمان عکاسی و فیلم‌برداری کنید! یا مثلا از یک لنز فقط برای انجام عملیات بزرگنمایی استفاده کنید. همچنین امکان ثبت دو عکس با فوکوس مختلف وجود دارد که پس از ثبت آن می‌توان عکس مورد نظر خود را برگزینید.

البته شرایط بسیار مختلفی ممکن است در این مورد پیش بیاید. برای مثال اگر دوست دارید از مکانی عکس بگیرید ولی وجود یک شخص در آن مکان برایتان اهمیت بیشتری داشته باشد، می‌توانید فوکوس و زوم را بر روی شخص مورد نظر در محیط تنظیم کنید. همچنین در یک رویداد ورزشی شما می‌توانید فوکوس را بر روی شخص مورد نظرتان تنظیمکنید و در صورت نیاز ویدیو تصویر آهسته را مشاهده کنید!

اپل هنوز به صورت رسمی تایید نکرده که آیفون ۷ دارای دوربین دوگانه خواهد بود، اما با توجه به تصاویر منتشر شده امیدواریم این شایعات حقیقت داشته باشد.

منبع: آی تی رسان

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها