شما می توانید با استفاده از ترفندهایی که در ادامه به شما آموزش می دهیم می توانید فرایند بروزرسانی در گوشی هایتان را سریع تر و راحت تر انجام دهید.
کد خبر: ۸۷۶۶۵۲
نکات طلایی برای بروزرسانی تلفن‌ همراه

به گزارش جام جم کلیک ، بسیاری از کاربران گوشی های هوشمند در هنگام بروزرسانی گوشی به دلیل در نظر نگرفتن موارد مهم، در روند بروزرسانی دچار مشکل شده اند.

برای مثال بسیاری اطلاعات شخصی خود را از دست می دهند و بعد از بروزرسانی دیگر قادر نیستند تا اطلاعات را بازگردانند.

برخی نیز با رعایت نکردن نکاتی که اشاره خواهیم کرد، باعث ایجاد مشکلات سخت افزاری در گوشی می شوند.

به همین دلیل شاید بررسی چند مورد مهم که باید در فرایند بروزرسانی سیستم عامل گوشی به آن ها توجه کنیم خالی از لطف نباشد.

۱. تهیه یک فایل پشتیبان از اطلاعات گوشی

انجام این مورد یکی از مهم ترین مراحل بروزرسانی می باشد. چرا که در صورت یک اشتباه ممکن است تمام اطلاعات خود را از دست بدهید.

به همین منظور حتما به وسیله سرویس پشتیبان cloud، استفاده از نرم افزار رایگان Helium و یا کپی نمودن فایل ها در کامپیوتر، از فایل های شخصی خود نسخه پشتیبان تهیه نمایید.

۲. شارژ کردن باتری گوشی

خاموش نشدن گوشی در در طول فرآیند بروزرسانی، امری مهم می باشد. به همین منظور قبل از شروع عملیات بروزرسانی، از داشتن شارژ کافی مطمئن شوید.

حداقل شارژ لازم ۷۰ تا ۸۰ درصد می باشد. نکته دیگری که باید در روند بروزرسانی به آن توجه کنید، عدم اتصال گوشی به شارژر است یا به عبارت دیگر در فرآیند بروزرسانی، هرگز گوشی خود را به شارژر متصل نکنید.

۳. از صفحه اصلی گوشی خود اسکرین شات تهیه کنید

حتما قبل از شروع به بروزرسانی گوشی خود، از صفحه اصلی خود اسکرین شات بگیرید و عکس ها را به ایمیل خود ارسال نمایید.

با داشتن این عکس ها می توانید به راحتی بعد از بروزرسانی، صفحه اصلی خود را همان طور که دوست دارید مرتب نمایید البته باید اشاره کنیم که بعد از فرآیند بروزرسانی، تنظیمات شما تغییر نخواهد کرد.

به عبارت دیگر گوشی شما به تنظیمات کارخانه باز نمی گردد. اما در قسمت بعدی متوجه می شوید که چرا گرفتن اسکرین شات را پیشهاد می کنیم.

۴. پاک کردن حافظه cache و تنظیم مجدد کارخانه

البته ممکن است بگویید که برگرداندن به تنظیمات کارخانه بعد از روند بروزرسانی لازم نیست. اما حداقل بهتر است بعد از نصب سیستم عامل، «cache» سیستم را پاک نمایید.

در واقع این سریع ترین و آسان ترین راه جهت از بین بردن مشکل مصرف بیش از حد باتری و مسائل عملکردی گوشی می باشد.

بعد از اتمام بروزرسانی سیستم عامل، بازگردانی گوشی به حالت کارخانه این امکان را به شما می دهد تا با بسیاری از مشکلاتی که کاربران با آن دست و پنجه نرم می کنند، روبه رو نشوید.

بعد از انجام تمام این کارها می توانید اطلاعات شخصی خود را دوباره به گوشی منتقل کنید و به وسیله اسکرین شات ها، صفحه اصلی گوشی خود را مرتب نمایید.

منبع: باشگاه خبرنگاران

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها