خوشبختانه ‌از مزایای ساعت‌های هوشمند، بسته شدن آنها به مچ دست است و کاربر‌‌حواس‌پرت آن را در گوشه و کنار منزل یا محل کار گم نمی‌کند.
کد خبر: ۸۷۵۶۶۴
استفاده از ساعت اپل برای جست‌وجوی آیفون

این مشکل برای بسیاری از کاربران دستگاه‌های هوشمند از جمله آیفون رخ می‌دهد و کاربران‌گاهی تا چند ساعت دنبال گوشی گمشده خود در منزل می‌گردند.

همان‌طور که می‌دانید یکی از روش‌های جست‌وجوی گوشی‌های آیفون استفاده از سرویس Find My iPhone است، اما این سرویس نیازمند اینترنت است و فعال‌سازی آن به طی مراحل مختلف نیاز دارد.

آیا می‌دانید در این شرایط ساعت هوشمند اپل بهترین گزینه برای کمک به‌شمار می‌رود؟این ساعت‌ها با قابلیت Ping iPhone که در خود جای داده‌اند به شما کمک می‌کند به‌راحتی زنگ گوشی خود را به صدا درآورده و مکان آن را پیدا کنید.

در صورتی که از این قابلیت استفاده شود، چنانچه دستگاه شما روی حالت بی‌صدا قرار گرفته باشد نیز زنگ مخصوص پخش خواهد شد و با کمترین دردسر می‌توانید گوشی خود را که شاید هنگام تعویض لباس در کمد جا گذاشته‌اید، پیدا کنید. برای بهره‌مندی از این قابلیت باید از این روش کمک بگیرید:

نکته: توجه داشته باشید در این روش ساعت هوشمند شما با ارتباط بلوتوثی، فرمان پخش صوت را به آیفون ارسال می‌کند، پس نه تنها ‌باید ساعت و آیفون شما با یکدیگر جفت شده باشند بلکه باید در فاصله‌ای قرار گرفته باشند که بتوانند با هم ارتباط برقرار کنند.

در صورتی‌که گمان می‌کنید فاصله شما زیاد است و ساعت نمی‌تواند با گوشی ارتباط برقرار کند، می‌توانید با جابه‌جا شدن در محیط (به‌عنوان مثال در اتاق‌های منزل) این فاصله را کم کنید.

به صفحه اصلی ساعت مراجعه کنید. (در صورتی‌که در حال استفاده از یک اپلیکیشن هستید پیچ دیجیتال ساعت را یک‌بار فشار دهید)

صفحه را از پایین به سمت بالا بکشید تا گزینه‌های مختلف‌ نمایش داده شود . در ادامه روی گزینه‌ Settings در سمت چپ فشار دهید.

در پایین‌ترین ردیف از موضوعات به‌نمایش درآمده آیکونی شبیه آیفون قابل مشاهده است. روی آن فشار دهید تا فرمان پخش صدا به آیفون ارسال شود.

البته در این حالت یک‌بار آیفون شما صدا را پخش می‌کند و چنانچه موفق به یافت آن نشدید ‌باید دوباره روی آیکون فشار دهید.

نکته: چنانچه آیکون آیفون را فشار داده و کمی در همان حالت نگه دارید چراغ فلش آیفون‌شروع به چشمک زدن ‌می‌کند و صدای پخش شده از آن نیز بلند و بلندتر می‌شود.

ضمیمه کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها