نرم‌افزارهای موبایل

اجازه بده سقوط کنند

تجربه ثابت کرده نمی‌توان نسبت به بازی‌های استودیوی کچاپ بی‌اعتنا بود و به آسانی از کنار آنها گذشت. بازی‌های این استودیو در عین سادگی و حجم کم به‌شدت قابلیت وابستگی دارد و برخی عناوین آن را می‌توان برای ساعت‌ها بازی کرد و از آن لذت برد. Make Them Fall نمونه‌ای جدید از این دست بازی‌ها بوده که به‌تازگی منتشر شده است. هنگام ورود به بازی لوگوی استودیو کچاپ با یک علامت لبخند به شما خوش‌‌آمد می‌گوید و در اولین ورود اجازه ارسال نوتیفیکیشن از کاربر پرسیده می‌شود.
کد خبر: ۸۷۴۲۴۱
اجازه بده سقوط کنند

پس از این کار با صفحه‌ای روبه‌رو می‌شوید که نحوه بازی کردن را در یک تصویر آموزش می‌دهد. در این تصویر دو صفحه آبی و قرمز نمایش داده می‌شود و پس از آن باید میزان سختی بازی را انتخاب کنید. بعد از انتخاب سختی بازی اکنون دو وظیفه پیش رو دارید؛ داستان بازی از این قرار است که دو نفر، یکی در محیط قرمز و دیگری در محیط آبی در حال سقوط روی یک دیوار هستند. روی دیوار موانعی وجود دارد و باید حواس‌تان باشد در حین سقوط این دو نفر به موانع برخورد نکنند. بازی به همین سادگی است، اما بدون شک دو نیمکره مغزتان را (مانند برخی بازی‌های دیگر این استودیو) درگیر می‌کند. گیم‌پلی بازی براساس ثبت رکورد بالاتر طراحی شده است.

YogaGlo

کلاس یوگا در خانه: حتما تاکنون نام ورزش یوگا را شنیده‌اید و شاید دوست دارید برای یک بار هم که شده این رشته را امتحان کنید. یوگا ورزشی فکری است که در شبه‌قاره هند و توسط هندوها پدید آمده و واژه Yoga از واژه «یوج» در زبان سانسکریت به معنی یکپارچه‌سازی و یگانگی مشتق شده است. یوگا به معنای مجموعه محدودی از تمرین‌ها یا حالت معینی نیست، بلکه بیشتر به مجموعه‌ای از فنون، از ساده تا بسیار پیشرفته و احوال باطنی مختلف و در واقع یک سیر و سلوک کامل اشاره دارد. با این اطلاعات لابد اکنون بیشتر به یوگا علاقه‌مند شدید و دوست دارید به کلاس یوگا بروید. لحظه‌ای صبر کنید راهکار ساده‌تری برایتان داریم. اپلیکیشن YogaGlo یک کلاس یوگای کامل است که به کمک آن می‌توانید بدون دردسر و در خانه این ورزش را انجام دهید. با استفاده از کلاس‌های این اپلیکیشن مرکز تمرکزتان را پیدا کنید و در هر جایی حتی در سفر یوگا کار کنید. این اپلیکیشن بیش از 3000 کلاس و تمرین را در دل خود دارد و می‌توانید با دانلود آنها به صورت آفلاین نیز از کلاس‌ها استفاده کنید. گفتنی است این اپ در میان برترین‌های اپ‌استور جا دارد.

Weather Underground

هواشناسی تا بی‌نهایت: این روزها هوا حسابی سرد است، اما اندکی تغییر در آب‌وهوا می‌تواند مشکل‌زا شود. بنابراین برای این‌که هنگام خروج از خانه از هوای بیرون مطلع باشیم و بدانیم چقدر لباس گرم بپوشیم، بد نیست از یک اپلیکیشن مخصوص کمک بگیریم. در این میان Weather Underground یکی از گزینه‌های خوب است که توانسته لقب بهترین‌های اپ‌استور اپل را از آن خود کند و نسخه مخصوص اپل واچ نیز دارد. اطلاعات این اپ از بیش از 135 هزار ایستگاه هواشناسی تغذیه می‌شود و پیش‌بینی‌های آب‌وهوایی فرامنطقه‌ای نیز ارائه می‌کند. با این اپ در هر جای دنیا که باشید می‌توانید اطلاعات آب‌وهوایی ایستگاه‌های هواشناسی محلی‌تان را دریافت کنید. این اپ مانند نمونه‌های مشابه خود دما، دمای قابل احساس و سرعت باد را نمایش می‌دهد و جهت باد، احتمال بارش باران، مقدار رطوبت، میدان دید و فشار از دیگر قابلیت‌های آن است. درون این اپ می‌توانید با یک سوآیپ ساده، پیش‌بینی هوای ده روز آینده را ببینید. در نسخه جدید این اپلیکیشن کاربرها می‌توانند وضعیت هوایی منطقه خود را به این اپ گزارش دهند تا در پیش‌بینی دقیق‌تر وضع هوا به سازنده کمک کنند.

Wake Alarm Clock

این زنگ خاموشی ندارد: صبح‌ها چگونه از خواب بیدار می‌شوید؟ حتما اکنون لحظه طاقت‌فرسایی را به یاد می‌آورید که صدای زنگ بیدارباش در گوشتان می‌نوازد، اما دوست دارید چند دقیقه‌ای بیشتر بخوابید. به این منظور با اپلیکیشن Wake آشنا شوید که در مواجهه با این شرایط سخت یاری‌تان می‌کند و به کمک آن می‌توانید آسان‌تر از خواب شیرین‌تان دل بکنید. برای تنظیم ساعت بیدارباش، از یک دایره با رقم‌هایی در وسط آن استفاده شده که می‌توانید تنها با کشیدن انگشت روی قطر دایره ساعت را تنظیم کنید. هنگام پخش زنگ بیدارباش لازم نیست دکمه خاصی را فشار دهید تا صدا قطع شود، تنها کافی است دست‌تان را با فاصله روی نمایشگر گوشی بکشید تا برنامه به حالت snooze (چرت) برود. اگر دوست ندارید دوباره زنگ بیدارباش نواخته شود، کافی است گوشی را روی صفحه بچرخانید تا صدای زنگ برای همیشه قطع شود. این اپلیکیشن حتی قابلیت جالبی به نام Shake دارد که با فعال کردن آن باید آن‌قدر گوشی را تکان دهید تا یک نوار پر و زنگ خاموش شود. با این عمل گوشی متوجه می‌شود که به اندازه کافی هوشیار هستید و دیگر خوابتان نمی‌برد!

سیب استور

با ریال از آی‌تیونز خرید کنید: با وجود حضور نداشتن شرکت اپل در ایران به‌صورت قانونی و رسمی، محصولات این برند طرفدار و خریدار بسیاری در کشور دارد. با این حال امکان خرید اپلیکیشن‌های پولی فروشگاه اپل موسوم به اپ‌استور برای کاربر ایرانی وجود ندارد؛ زیرا برای پرداخت وجه با مشکل و محدودیت مواجه هستیم. به این منظور برای خرید همه اپلیکیشن‌های اپ‌استور می‌توانید از اپلیکیشن سیب استور (سیب مارت) استفاده کنید و هزینه اضافی و گزاف به برخی فروشگا‌ه‌ها برای نصب کلی اپلیکیشن بی‌کاربرد نپردازید. با ورود به این اپلیکیشن پنج آیکون در پایین صفحه نمایش داده می‌شود. اگر آیکون دوم از سمت چپ را فشار دهید دسته‌بندی اپ‌ها را می‌بینید و می‌توانید از میان‌شان انتخاب کنید و اما اگر آیکون سوم (ذره‌بین) را لمس کنید می‌توانید با جست‌و‌جوی نام هر یک از دو میلیون اپ موجود در اپ‌استور، آنها را بیابید و بخرید. ویژگی سیب استور در این است که می‌توانید با کارت‌های بانکی همه بانک‌های ایرانی متصل به شبکه شتاب پول اپلیکیشن مورد نظر خود را بپردازید و اپ را به‌صورت مستقیم از سرورهای اپل دانلود کنید. با این اپلیکیشن دیگر نیازی به گیفت‌کارت یا کارت‌های بانکی خارجی ندارید.

ضمیمه کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها