تلگرام، به‌ تازگی نرم افزار پیام‌رسان خود را بروزرسانی کرده و قابلیت‌های جدیدی به آن اضافه کرده است.
کد خبر: ۸۶۷۱۱۰
قابلیت های جدید تلگرام در آخرین بروزرسانی

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مهمترین و بارزترین قابلیت در این نسخه مربوط به گروه‌ها در تلگرام است.

پیش از این در گروه‌های تلگرامی شما به عنوان اعضای گروه امکان اضافه کردن اعضا، تغییر نام و عکس گروه را داشتید.

این قابلیت قاعدتا برای گروه‌های کوچک و دوستانه قابلیت بدی محسوب نمی‌شد، اما برای گروه‌هایی با تعداد اعضای زیاد قابلیت مناسبی نبود.

در به‌روزرسانی جدید این نرم افزار، گروه‌ها می‌توانند مدیر یا مدیرانی داشته باشند، و کنترل و مدیریت گروه را بر عهده بگیرند. مدیر یا مدیران گروه قابلیت تغییر نام گروه، تغییر عکس گروه و حذف کردن اعضا را برعهده دارند.

گروه‌های تلگرام امکان داشتن 200 عضو را داشتند، اما اکنون تلگرام امکان ایجاد گروه‌های بزرگ را با هزار عضو در آخرین نسخه به‌روزرسانی خود قرار داده است.

در نسخه «iOS» نرم افزار تلگرام هم ویژگی‌ جدیدی اضافه شده است، شما پس از دریافت پیام جدید، امکان چک کردن و خواندن پیام و پاسخ‌گویی سریع به آن را از مرکز نوتیفیکیشن‌های گوشی خود دارید.

در نسخه اندروید این نرم افزار هم، گزینه‌ای برای اشتراک‌گذاری سریع در کانال‌ها، در دسترس کاربران قرار گرفته است و شما می‌توانید به‌سادگی محتوای دلخواه خود را در کانال‌های مختلف با مخاطبین خود به اشتراک‌ بگذارید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها