کندی سرعت اینترنت، وجود مشکل در سرور سایتی که به آن مراجعه می‌کنید،هنگ کردن سیستم‌عامل و بسیاری از مشکلات دیگر از جمله مواردی است که می‌تواند بارگذاری تصاویر موجود در صفحات اینترنتی را با مشکل مواجه کند.
کد خبر: ۸۶۶۱۰۹
بارگذاری مجدد تصاویر در فایرفاکس

بسیاری از کاربران در این شرایط برای بارگذاری مجدد تصاویر روی گزینه‌ Refresh یا Reload در مرورگر کلیک کرده و با بارگذاری مجدد صفحه‌ وب، سعی در فراخوانی دوباره و بدون اشکال تصاویر موجود در آن دارند.

این روش یکی از رایج‌ترین و ابتدایی‌ترین روش‌های موجود است، اما آیا می‌دانید روش ساده‌تری نیز برای انجام این کار وجود دارد؟

در این روشی نه‌تنها نیازی به بارگذاری مجدد کل صفحه وب ندارید بلکه می‌توانید تا بارگذاری مجدد تصاویر، محتوای متنی موجود در صفحه وب را نیز مشاهده کنید. البته این روش در مرورگر فایرفاکس قابل اجراست.

فایرفاکس را اجرا کرده و از لینک زیر افزونه‌ Show Selected Images را روی مرورگر نصب کنید:

http://jjo.ir/TFsyFD

عملیات نصب افزونه را با ری‌استارت‌کردن مرورگر به پایان برسانید.

پس از اجرای مجدد مرورگر، آیکونی به معنای نصب افزونه روی مرورگر مشاهده نخواهید کرد، اما برای اطمینان از صحت عملیات نصب کافی است

پس از مراجعه به یک صفحه وب، نشانگر ماوس را روی آیکون Reload برده و پس از فشار کلیک چپ ماوس چند لحظه آن را به همان حال نگه دارید. مشاهده خواهید کرد منویی شامل گزینه‌ Reload all broken images به ‌نمایش درمی‌آید.

شما می‌توانید برای بارگذاری مجدد کل تصاویری که نمایش آنها با مشکل مواجه شده است از روش ذکر شده در مرحله 3 و کلیک روی Reload all broken images کمک بگیرید.

در ادامه چنانچه قصد دارید این عملیات ساده‌تر شود، کافی است نشانگر ماوس را روی هر یک از تصاویری که نمایش آنها با مشکل مواجه شده است قرار دهید.

با انجام این عملیات، فرمان بارگذاری مجدد همان تصویر صادر شده و شما در کسری از ثانیه مشاهده می‌کنید تصویر موردنظر برای شما نمایش داده می‌شود.

امیر عصاری

ضمیمه کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها