در حال حاضر نام سونی که می‌آید، نمی‌توان خیلی در مورد آن صحبت کرد! اما شایعات در مورد این کمپان ژاپنی همیشه وجود دارد.
کد خبر: ۸۶۴۴۲۶
سونی با اسنپدراگون 820 در سال آینده!

مثلا وقتی نام پرچم‌دار جدید این کمپانی یعنی سری Xperia Z6 به میان می‌آید، شایعات هم اکنون ذهن هواداران را به سمت 5 دستگاه مختلف می‌برند.

اگر بخواهیم به ترتیب بگوییم این اسمارت فون‌ها شامل Xperia Z6 mini محصولی با نمایشگر 4 اینچی، Xperia Z6 Compact با نمایشگری 4.6 اینچی، Xperia Z6 همراه با یک صفحه نمایش 5.2 اینچی، Xperia Z6 Plus با نمایشگری 5.8 و نهایتا Xperia Z6 Ultra با نمایشگری 6.4 اینچی!

گفته می‌شود که از بین این محصولات، چهار دستگاه با اسنپدراگون 820 عرضه خواهد شد.

اما تازه‌ترین شایعات در خصوص محصولات جدید سونی بیان می‌کند که سونی قصد ندارد تا سال 2016 را با تمامی نسخه‌های Z6 پر کند و تنها تمرکز خود را بر روی عرضه دو پرچم‌دار این سری خواهد گذشت.

به گزارش آی تی رسان به نقل از cnBeta، سونی می‌خواهد یک پرچم‌دارش را در ماه مه و دیگری را در ژوئن معرفی نماید. احتمالا محصول بعدی آن‌ها در ماه سپتامبر و مراسم IFA 2016 رونمایی می‌شود.

پس نتیجه می‌گیریم با توجه به اینکه از عرضه سونی Z5 تنها چند ماه می‌گذرد، در نمایشگاه CES 2016 از پرچم‌دار سونی خبری نخواهد بود.

منابع خبری همچنین اعلام می‌کنند که دو محصولی که با اسنپدراگون 820 عرضه خواهند شد از قاب پشتی فلزی بهره‌مند هستند که این اتفاق برای اولین بار در محصولات سونی رخ می‌دهد.

همچنین این منبع خبری مدعی است که هیچ یک از پرچم‌داران آینده این کمپانی از وضوح 4K برخوردار نخواهند بود و تنها همان Z5 Premium با این قابلیت در بازار حضور خواهد داشت.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها