به نظر می‌رسد تیم اینستاگرام برای ارایه یک آپدیت مهم بر روی گوشی‌های اندرویدی آماده شده است. قابلیتی که مدت‌هاست مورد درخواست بسیاری از کاربران بوده و یک امکان ویژه را به اینستاگرام گوشی شما می‌افزاید.
کد خبر: ۸۶۰۲۶۸
اینستاگرام قابلیت مالتی اکانت را به اندروید می‌آورد

توانایی ساپورت چندگانه اکانت‌ها، چیزی است که شاید برای کاربران عادی چندان هم مورد نیاز به نظر نرسد اما برای کسانی که عکاس حرفه‌ای هستند، فعالیت زیادی در شبکه‌های اجتماعی دارند و یا برای بیزینس خود نیاز به پیج جداگانه از اکانت شخصی‌شان دارند، امری ضروری است.

در واقع این آپدیت جدید به شما این امکان را می‌دهد تا به صورت هم‌زمان، دو اکانت را بر روی یک گوشی داشته باشید.

به گزارش آی تی رسان، توسعه این قابلیت هنوز در مرحله بتا قرار دارد اما به‌زودی شاهد عرضه نسخه رسمی‌اش خواهیم بود.

در این آپدیت جدید، شما با وارد شدن به منوی تنظیمات و اسکرول کردن به پایین، گزینه جدیدی به نام Add Account را می‌بینید که می‌توانید اکانت جدیدی را به آن افزوده و یا از همان جا، بین پیج‌های اینستاگرام خودتان سوئیچ کرده و یا به اصطلاح جابجا شوید.

چنین قابلیتی را پیش از این در برنامه‌های مشهوری چون جی‌میل نیز مشاهده کرده بودیم، جایی که برنامه به شما اجازه مدیریت هم‌زمان چند اکانت را می‌داد و حال با ورود این توانایی به اینستاگرام، بی‌تردید بسیاری از مدیران پیج‌ها خوشحال خواهند شد که این بار تنها با یک گوشی موبایل، توانایی پشتیبانی از چند اکانت را دارند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها