برای استفاده از گوگل پلی یا همان فروشگاه رسمی اندروید احتیاج به یک حساب کاربری گوگل دارید که باید با استفاده از آن وارد حساب کاربری خود شوید و برنامه های خود را دریافت نمایید.
کد خبر: ۸۵۲۵۵۱
دریافت برنامه های اندروید از گوگل پلی + آموزش

به گزارش جام جم کلیک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، اگر شما به تازگی به مشترکین اندروید پیوسته اید یا قبلا گوشی اندروید داشته اید اما از مارکت رسمی گوگل استفاده نمی کرده اید و می خواهید از آن استفاده نمایید در این گزارش قصد داریم که به شما آموزش دهیم که چطور می توانید با گوگل پلی کار کنید و برنامه های مورد نیاز خودتونو از آن دریافت کنید.

در اولین قدم شما احتیاج به یک حساب کاربری گوگل دارید که می توانید از اینجا آموزش ساخت آن را به صورت کامل مطالعه نمایید.

وارد گوگل پلی شوید

اگر شما در حال حاظر یک حساب کاربری گوگل دارید و از آن استفاده می کنید، تنها کاری که باید انجام دهید این است که برنامه گوگل پلی را باز کنید.



پس از باز کردن گوگل پلی، از شما درخواست ورود به حساب کاربری می کند. کافیست که مشخصات حساب کاربری خود را وارد نمایید و دکمه ورود را انتخاب کنید.

پس از این مرحله، گوشی شما به حساب کاربری گوگل شما متصل می شود و به راحتی می توانید از مارکت رسمی گوگل برنامه های مورد نیاز خود را دریافت کنید.


اگر هم حساب کاربری گوگل ندارید و به رایانه دسترسی ندارید می توانید با انتخاب گزینه ساخت حساب یا Create Account اقدام به ساخت یک حساب کاربری جدید نمایید و با وارد کردن مشخصات و آدرس ایمیل مورد نظر خود، از این بازار جهانی برنامه های خود را دریافت نمایید.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها