همان‌طور که می‌دانید با تایپ عبارات مورد نظر در نوار آدرس مرورگر کروم و فشار کلید اینتر، عملیات جست‌وجو در گوگل صورت گرفته و نتیجه در اختیار شما قرار می‌گیرد.
کد خبر: ۸۴۵۵۶۲
جست‌وجو در سایت‌های دلخواه از نوار آدرس کروم

به گزارش جام جم کلیک ، در کنار این قابلیت چنانچه قصد داشته باشید در سایت‌های دیگری همچون موتور جست‌وجوگر بینگ جست‌وجو کنید کافی است عبارت bing.com را وارد کرده سپس عبارت مورد نظرتان را تایپ کنید.

در این حالت عملیات جست‌وجو در سایت بینگ انجام می‌شود و به همین ترتیب می‌توانید در یاهو، Ask، Aol و... نیز جست‌وجو کنید.

دوست دارید همین عملیات را برای جست‌وجو در سایت جام‌جم آنلاین یا هر سایت دیگر به انجام برسانید؟

به‌عنوان مثال می‌توانید با تایپ عبارت jjo عملیات جست‌وجو در سایت جام‌جم آنلاین را اجرا کنید و نیازی به ورود به سایت جام‌جم آنلاین نخواهید داشت. برای انجام این کار مراحل زیر را دنبال کنید:

به سایت مورد نظرتان که قصد دارید ترفند جست‌وجوی سریع را روی آن اجرا کنید بروید و در کادر جست‌وجوی آن یک کلمه همچون test وارد کنید و کلید اینتر را فشار دهید.

لینک صفحه نتایج جست‌وجو را انتخاب کرده و با کلیک راست آن را در حافظه موقت ویندوز کپی کنید.

در نوار آدرس کروم، کلیک راست ماوس را فشار دهید.

از منوی به‌نمایش درآمده گزینه Edit Search Engines را کلیک کنید. (می‌توانید از منوی اصلی مرورگر گزینه Settings را انتخاب کرده و در ادامه از بخش Search روی Manage Search Engines کلیک کنید)

در بخش Other Search Engines سه کادر برای شما به‌نمایش درآمده است. در کادر اول از سمت چپ، نام سایت مورد نظر را به دلخواه (به‌عنوان مثال JameJam Online) وارد کنید.

در کادر میانی عبارتی که قصد دارید به‌عنوان میانبر برای عملیات جست‌وجو مورد استفاده قرار گیرد

(به‌عنوان مثال jjo) را وارد کرده و در کادر اول از سمت راست نیز کلیک راست ماوس را فشار داده و لینک کپی شده در مرحله 2 را Paste کنید و به‌جای عبارت test متغیر s را وارد کنید. در پایان کلید اینتر را برای ثبت تغییرات فشار دهید.

با کلیک روی Done پنجره مدیریت بخش جست‌وجو را بسته و در نوار آدرس، عملیات جست‌وجو را آزمایش کنید.

به‌عنوان مثال کافی است عبارت jjo android را وارد کرده و کلید اینتر را فشار دهید تا جست‌وجو در سایت جام‌جم آنلاین به‌دنبال مطالب دارای عبارت android انجام شده و نتیجه برای شما به‌نمایش درآید

امیر عصاری - ضمیمه کلیک

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها