گفته می‌شود که نکسوس ساخته شده توسط ال‌جی با نام نکسوس 5X و نکسوس ساخته شده توسط هواوی با نام نکسوس 6P از فردا برای پیش فروش در دسترس خواهند بود و گوگل هر دو نسخه را در طول ساعات آینده معرفی خواهد کرد و بعد از معرفی نیز پیش فروش آغاز خواهد شد.
کد خبر: ۸۴۰۵۹۷
مشخصات نکسوس 5X منتشر شد

گفته می‌شود که گوگل چیز‌های زیادی در حین معرفی محصولات جدید خود اعلام خواهد کرد که برای کاربران جالب خواهند بود و اکنون نیز لیست مشخصات کامل این اسمارت فون به بیرون درز کرده است و حتی گفته می‌شود که برخی از این تصاویر منتشر شده متن سخنرانی کنفرانس گوگل خواهند بود.

با این اوصاف گوگل، نکسوس 5X را یک قهرمان در تمام زمینه‌ها می‌داند که قادر است عملکرد بسیار بالایی را ارایه دهد و یک روز کامل را با یک بار شارژ دوام بیاورد و در مقابل قیمت مناسبی نیز خواهد داشت.

بر اساس اطلاعات منتشر شده این محصول یک نمایشگر 5.2 اینچی خواهد داشت که وضوح تصویر 1920 در 1080 پیکسل را ارایه خواهد داد که در برابر لکه مقاوم است و از سنسور اثر انگشت نیز بهره می‌برد.

نسخه 6.0 از اندروید (مارشمالو) نیز بر روی این دستگاه نصب خواهد شد و همانند نکسوس 6P کمپانی هواوی، این محصول نیز تمرکز ویژه به سنسور اثر انگشت داشته است و به عنوان مثال برای بازکردن قفل اپلیکیشن‌ها نیز می‌‌توانید از آن استفاده کنید.

قدرت مورد نیاز این دستگاه نیز توسط پردازنده شش هسته‌ای اسنپدراگون 808 تامین خواهد شد که هر هسته فرکانس 2.0 گیگاهرتز را ارایه می‌دهد و 2 گیگابایت نیز حافظه رم بر روی آن قرار گرفته است و 16 یا 32 گیگابایت نیز حافظه داخلی در اختیار کاربران قرار دارد که بر اساس مدل دستگاه متفاوت خواهد بود و متاسفانه کاربران قادر به افزایش حافظه داخلی از طریق کارت حافظه جانبی نخواهند بود.

نکسوس 5X ابعادی در حدود 147×72.6×7.9 میلی‌متر خواهد داشت که وزن آن نیز 136 گرم خواهد بود. توان باتری این محصول مشخص نشده است اما شعار یک روز شارژدهی کامل بد به نظر نمی‌‌رسد.

دوربین قدرتمند نکسوس جدید کمپانی ال‌جی نیز از یک سنسور 12.3 مگاپیکسلی بهره خواهد برد که می‌تواند نور بیشتری را نسبت به نکسوس 6 و نکسوس 5 سال 2013 جذب کند.

سایز پیکسل‌های این سنسور بزرگ هستند (1.55 µ) و این دوربین از f/2.0 بهره می‌برد. از سایر قابلیت‌های این دوربین می‌توان به فوکوس لیزری، فلاش LED دوگانه و فیلم برداری 4K اشاره کرد. دوربین جلویی این دستگاه نیز 5 مگاپیکسلی است که f/2.2 را ارایه می‌دهد.

قیمت نسخه 16 گیگابایتی نکسوس 5X انتظار می‌رود 379 دلار باشد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها