مادربردهای سری G1 Gaming و Ultra Durable گیگابایت به فناوری صوتی و اختصاصی یعنی GIGABYTE AMP-UP مجهز هستند که بالاترین سطح امکانات و فناوری‌های صوتی آن‌برد را فراهم می‌کند
کد خبر: ۸۳۷۱۵۷
با فناوری صوتی مادربردهای گیگابایت بیشتر آشنا شوید!

گیمرها و علاقه‌مندان به موسیقی با استفاده از این فناوری، واقعی‌ترین و شفاف‌ترین جلوه‌های صوتی و همچنین غنی‌ترین ترکیب‌های موسیقی را تجربه خواهند کرد.

خازن‌های رده بالای Nichicon و WIMA

به گزارش آی تی رسان، گیگابایت در مادربردهای سری 100 به جهت بالا بردن کیفیت پردازش صدا، از ترکیب خازن‌های WIMA رده Hi-Fi و خازن‌های رده بالای طلایی Nichicon استفاده کرده است.

مجموعه خازن‌های Nichicon که بطور معمول در تجهیزات سطح بالای صوتی به کار می‌روند، باعث شفافیت بیشتر در صداهای فرکانس بالا و غنی‌تر شدن بیس می‌شود.

فناوری AMP-UP به همراه سه آمپلی فایر OP-AMPs

گیگابایت با استفاده از سه آمپلی فایر قابل ارتقا، بالاترین سطح شخصی سازی صوتی برای کاربران را عرضه کرده تا از امکان هماهنگی کیفیت و نوع صدای خروجی با سلیقه و نیاز کاربران اطمینان حاصل نماید.

با این فناوری، لاین‌های چپ و راست صدا و همچنین Front Audio، هر یک آمپلی فایر مجزای خود را خواهند داشت.

بسته نرم افزاری Sound Blaster X-Fi MB3 و Creative SBX Pro Studio

مادربردهای گیمینگ گیگابایت بسته نرم‌افزاری Sound Blaster X-Fi MB3 را نیز به منظور شخصی سازی هرچه بیشتر جلوه‌ها و اکولایزرهای صوتی در اختیار کاربران قرار می‌دهند تا بتوانند صدای شفاف‌تر و قدرتمندتری را تجربه کنند.

بسته نرم افزاری Creative SBX Pro Studio نیز امکان شنیدن صدای واقع گرایانه با تفکیک بالا را به‌صورت Surround از راه تنظیم کردن عملکرد کلی سیستم پردازش صوتی گیگابایت فراهم می‌کند.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها