بسیاری از کابران پیش از این فروش گوشی خود فقط آن را Reset Factory می کنند، اما نکات دیگری هم وجود دارد که اگر قصد فروش آن را دارید باید به آن ها توجه کنید.
کد خبر: ۸۳۳۰۱۴
چند نکته مهم پیش از فروش تلفن همراه

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، زمان فروش گوشی تلفن همراه خود به این موارد توجه کنید:

سیم کارت خود را خارج کنید

اولین اقدامی که باید انجام دهید، خارج کردن سیم کارت از گوشی قدیمی خود است، حتی اگر یک سیم کارت جدید می خواهید بخرید، به هیچ وجه سیم کارت قبلی خود را داخل گوشی نگذارید تا بماند، اطلاعات زیادی از قبیل پیامک ها و بعضی از شماره های تماس در آن ذخیره شده است، که باید فکری اساسی به حال آنها کرد.

کارت حافظه را فراموش نکنید

اگر برای گوشی خود کارت حافظه خریداری کرده اید و از آن استفاده می کنید، قبل از فروش و واگذاری گوشی خود به دیگران، حتما آن را خارج کنید، بهتر است هر آن چه که در گوشی خود ذخیره کرده اید را به کارت حافظه خود منتقل کنید و سپس آن را از گوشی خارج کنید؛ محل قرارگیری کارت حافظه معمولا در اطراف گوشی، کنار و یا در زیر باتری گوشی است.

اطلاعات خود را پاک کنید

قدم بعدی که باید پیش از فروش تلفن همراه و بعد از انتقال اطلاعات به کارت حافظه انجام شود، نابودی اطلاعات ذخیره شده بر روی گوشی است، برای این کار دو راه ساده وجود دارد:

اول: اینکه وارد تنظیمات گوشی شوید و به منوی Backup/Restore مراجعه کنید و گزینه حذف تمام اطلاعات یا Erase Everything را انتخاب کنید.

دوم: می توانید وارد Recovery گوشی خود شوید و گوشی خود را Reset Factory کنید، ورود به Recovery گوشی های مختلف، راه های مخصوص به خود را دارد.

پیشنهاد می کنیم قبل از انجام این کار، اطلاعات زیر را به صورت دستی از بین ببرید:- اطلاعات حساب کاربری گوگل- تنظیمات اطلاعات شخصی و برنامه ها- برنامه های نصب شده،آهنگ ها،عکس ها، دیگر اطلاعات کاربری- حساب های کاربری شبکه های مجازی (فیسبوک، توییتر، اینستاگرام و…)- برنامه های همراه بانک- تنظیمات و تاریخچه نقشه های موجود بر روی گوشی.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها