برنامه های بسیاری برای پخش موسیقی در اسمارت فون ها تولید شده اند اما برنامه متفاوتی عرضه شده که از قابلیت های جدیدی برخوردار است.
کد خبر: ۸۲۳۴۰۱
پخش موسیقی با برنامه‌ای متفاوت + عکس

برنامه های بسیاری برای پخش موسیقی در اسمارت فون های اندروید عرضه شده اند که مشهورترین آنها JetAudio، PlayerPro ، PowerAMP است که اپلیکیشن های بی رقیبی برای پخش فایل های موسیقی هستند اما برنامه های دیگری نیز عرضه شده اند که به دلیل برخورداری از امکانات مختلف و جدید توانسته اند نگاه مخاطبان بیشتری را به خود جلب کنند.

یکی از ویژگی های لازم برنامه ها برای مشهور و محبوب شدن نزد کاربران را می توان در ساده بودن آنها دانست زیرا برنامه هایی که از منوی سختی برخوردارند با استقبال قابل توجهی از سوی کاربران مواجه نمی شوند. برای مثال، برخی از برنامه های موسیقی تمامی آهنگ ها را در یک پوشه واحد نمایش می دهند که پیدا کردن آهنگ یا خواننده مورد علاقه را دشوار و پیچیده می کنند.

به گزارش مهر، اپلیکیشن Music Folder Player یکی از برنامه هایی است که برای پخش موسیقی در اسمارت فون هایی با پلتفورم اندروید ساخته شده و در مدت زمان عرضه با استقبال چشمگیری از سوی کاربران مواجه شده است. کار با این اپلیکیشن بسیار ساده بوده و کاربران نه چندان حرفه ای نیز می توانند از آن استفاده کنند. این برنامه از نظر ظاهری شباهت بسیاری به File Manager دارد.



کاربران به سادگی می توانند موسیقی مورد علاقه خود را به پوشه آهنگ های محبوب اضافه کرده و موسیقی با کلیک روی فایل پخش شود. از قابلیت های این برنامه می توان به مواردی مانند نمایش پوشه ها، لیست آهنگ های مورد علاقه، نمایش متن ترانه و مدیریت آلبوم ها یا به اشتراک گذاشتن آهنگ ها را اشاره کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها