جذابیت استیکرهای ایرانی اسلامی

پیام‌رسان موبایلی با سرور داخلی

شبکه پیام رسان موبایلی «فانوس» با قابلیت ارسال پیام های متنی و صوتی و تصویری با ویژگی خدمات دهی بر روی سرورهای داخلی راه اندازی شده است.
کد خبر: ۸۱۰۴۱۰
پیام‌رسان موبایلی با سرور داخلی

به گزارش جام جم کلیک: اغلب پیام رسانهای موبایلی که در دسترس کاربران قرار دارند از سرورهای خارجی بهره می برند و از این جهت پیام رسان فانوس که توسط سازمان فضای مجازی سراج راه اندازی شده است به دلیل استفاده از میزبانی های داخلی برای سرور، متفاوت از سایر اپلیکیشن های موبایلی و شبکه های اجتماعی است.

این نرم افزار موبایلی ویژه چت، قابلیت نصب در هر نوع گوشی موبایل دارای نرم افزار اندروید را دارد و کاربران می توانند با نصب این نرم افزار از طریق گوگل پلی و یا لینک مستقیم آن، پیام ها و فایل های صوتی و تصویری خود را به صورت رایگان ارسال کنند.

این شبکه اجتماعی بومی توانایی ارسال پیام های متنی و همچنین فایل های صوتی و تصویری و فیلم را دارد و از ویژگیهای آن می توان به طراحی کاربر پسند و همچنین حفظ حریم خصوصی کاربران اشاره کرد.

طراحی بومی و برچسب و استیکرهای های ایرانی-اسلامی و سرعت انتقال اطلاعات از دیگر خصوصیات این پیام رسان موبایلی است که طراحی، تولید و کدنویسی آن به صورت ۱۰۰ درصد داخلی توسط متخصصان کشورمان انجام شده است.

به زودی این نرم افزار در بازارچه های اندروید نیز عرضه می شود و هم اکنون امکان دانلود نرم افزار موبایلی پیام رسان فانوس از این لینک فراهم است.

منبع: مهر

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰
فرزند زمانه خود باش

گفت‌وگوی «جام‌جم» با میثم عبدی، کارگردان نمایش رومئو و ژولیت و چند کاراکتر دیگر

فرزند زمانه خود باش

نیازمندی ها